مشروح اخبار


» شناسایی عامل برداشت اینترنتی 400 میلیون ریالی از حساب شهروند دهدشتی



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان این شهرستان به مبلغ 400 میلیون ریال شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش راک نیوز سرهنگ جهان دیماز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب بانکی خود به مبلغ 400 میلیون ریال به پلیس فتا این شهرستان مراجعه و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی افزود: در همین راستا ضمن تشکیل پرونده‌ای، کشف و شناسایی عامل مربوط به بزه انجام شده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی اقدامات فنی مشخص کردند که تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق اینترنت به‌حساب شخصی به هویت معلوم واریز شده است.

سرهنگ دیماز خاطر تصریح کرد: با هماهنگی با مراجع قضایی و صدور دستورات صادره تمام موجودی حساب شخص مزبور توسط بانک عامل مسدود و به قید فوریت قبل از برداشت وجه شاکی توسط متهم حساب ایشان مسدود و با دستور کتبی از مقام قضائی نسبت به برگشت وجه برداشت شده از حساب بانکی شاکی اقدامات لازم انجام گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه متهم خارج از حوزه استحفاظی این استان بوده پرونده جهت دستگیری متهم به پلیس فتا استان مربوطه ارسال شد.

سرهنگ دیماز از شهروندان خواست در صورت بروز مشکلات در فضای سایبری به پلیس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند ویا با شماره تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

روز گذشته نیز در شهرستان دهدشت عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان دهدشتی به مبلغ 200 میلیون ریال توسط مأموران پلیس شناسایی شد.

کارشناسان پلیس فتا طی اقدامات فنی و استعلامات لازم از بانک مربوطه مشخص کردند که تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق یکی از شرکت‌های گردشگری به حساب شرکت خدمات اینترنتی واریز شده است.



تاریخ انتشار : 28 دی 1396 11:53



» اخبار مرتبط:

  • شناسایی عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروند دهدشتی
  • دستبرد کارمند یکی از بانکهای هرمزگان به 141 حساب بانکی مردم
  • خیانت در رفاقت و خالی کردن حساب رفیق
  • پسر بچه کلاس ششم با اینترنت حساب پدرش را خالی کرد
  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler