مشروح اخبار


» کهگیلویه و بویراحمدی‌ها بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان در ۹ ماهه امسال ۱۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد دارد.


به گزارش راک نیوز از یاسوج، علی حسن مظاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی شامل صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی، برکت و مفتاح الجنه را برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند.

وی اعتمادسازی ار مؤثر‌ترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی دانست و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان 16 میلیارد و 220 میلیون تومان در 9 ماهه امسال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است. 

مظاهری با اشاره به اینکه حدود 97هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در استان نصب و توزیع‌شده است، بیان کرد: دو میلیارد و 154 میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سال 96از صندوق‌های صدقه بوده که این مبلغ برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود. 

وی به جمع‌آوری دو میلیارد و 560 میلیون تومان زکات در 9 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین چهار میلیارد و 820 میلیون تومان از کمک‌های مردمی از طرح اکرام ایتام و باقی‌مانده نیز از طریق سایر طرح‌های کمیته امداد جمع‌آوری‌شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم استان در 9 ماهه سال گذشته در همه سرفصل‌ها 9 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است. 

مظاهری با بیان اینکه مهم‌ترین هدف مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان بوده و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه است، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند برای کمک به مددجویان این نهاد و همچنین کمک به ایتام زلزله‌زده کرمانشاه در ساخت سرپناه به دفا‌تر کمیته امداد مراجعه و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.



تاریخ انتشار : 30 دی 1396 19:50



» اخبار مرتبط:

  • جمع آوری بیش از 12 میلیارد ریال کمک مردمی توسط کمیته امداد گچساران
  • مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد:جمع‌آوری بیش از 132میلیون ریال کمک مردمی د ...
  • جمع آوری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان گچسارا ...
  • “جمع‌آوری صدقات یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد”
  • قربانی درگفتگوبا راک نیوز: جمع آوری بیش از 3 میلیارد ریال کمک های مردمی در ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام