مشروح اخبار


» شورای مرکزی بهورزان کهگیلویه انتخاب شدند



با تلاش بهورزان شاهد تغییر و تحول شگرفی در بحث سلامت جامعه بودیم که نتیجه آن کاهش میزان مرگ و میر مادران و نیز کاهش میزان مرگ و میر اطفال و افزایش میزان امید به زندگی در جامعه بود.

 با تلاش بهورزان شاهد تغییر و تحول شگرفی در بحث سلامت جامعه بودیم که نتیجه آن کاهش میزان مرگ و میر مادران و نیز کاهش میزان مرگ و میر اطفال و افزایش میزان امید به زندگی در جامعه بود.

 به گزارش راک نیوز ؛رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه تلاش خستگی‌ناپذیر بهورزان را شایسته تقدیر دانست و عنوان داشت: همه مسئولان بهداشتی با تمام توان سعی دارند که مطالبات به حق این قشر پر تلاش و بی‌ادعا را تا حد ممکن برآورده کنند و در این مسیر از هیچ کوششی مضایقه نخواهند کرد.

وی با بیان این‌که امسال مراسم بزرگداشت روز بهورز با شکوه هر چه تمام‌تر و با حضور تمامی بهورزان کهگیلویه برگزار شد، ابراز داشت: این مراسم کوچکترین کاری بود که برای بزرگداشت این زحمت کشان عرصه سلامت باید انجام می‌گرفت.

کرمی با بیان این که بهورزان از جمله پرجمعیت‌ترین و زحمت‌کش‌ترین قشر مجموعه بهداشت و درمان هستند، تصریح کرد: این‌ها در دورافتاده‌ترین روستاها و مناطق شهرستان کهگیلویه مشغول به خدمت بوده که باید آن‌ها را مورد تکریم قرار داد.

وی یادآور شد: همزمان با جشن روز بهورز انتخابات شورای مرکزی بهورزان کهگیلویه انجام گرفت و از میان 16 کاندیدا، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به حضور نماینده فرمانداری به عنوان ناظر انتخابات شورای مرکزی بهورزان کهگیلویه  عنوان داشت: حضور بیش از 200 بهورز در این انتخابات شکوه وصف ناشدنی به این انتخابات داد.

کرمی در پایان با اشاره به آغاز به کار شورای مرکزی بهورزان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که شورای مرکزی بهورزان شهرستان کهگیلویه با پیگیری مسایل و مشکلات بهورزان این شهرستان در راستای بهبود شرایط این قشر زحمت‌کش گام بردارند.
م/فارس



تاریخ انتشار : 18 شهریور 1391 23:29



» اخبار مرتبط:

  • انتخابات شورای هیئات مذهبی گچساران برگزار شد
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • نسبت به تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی سکوت نکنید
  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • ناهنجاریهای ژنتیکی مهمترین عامل مرگ کودکان زیر 5سال درکهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام