مشروح اخبار


» تکلیف معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده است!/ آیا گوهرکانی نیامده؛ می رود؟



بر این اساس استانداری کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ندارد که خود باعث ایجاد اشکالاتی در امور شده است و در جهاد کشاورزی نیز امور به موعد بعد از مشخص شدن مدیرکل جدید منتقل شده است و این سازمان هم نیمه تعطیل و صحنه حرف و حدیث هایی از گزینه های جانشینی مدیرکل است.

با مطرح شدن گزینه های احمدی برای معاونت های استانداری کهگیلویه و بویراحمد جریان های متفاوتی شکل گرفت.

 

به گزارش « راک نیوز به نقل از بویر نیوز»، طرح نام عزیز فیلی به عنوان معاون عمرانی به دلیل سوابق وی تقریبا بدون هیچ مقاومتی صورت گرفت و تقریبا انتقادات کمرنگ و گنگی بخاطر غیربومی بودن وی مطرح می شد اما سرانجام فیلی با کمترین حواشی کار خود را شروع کرد.

 

سید محمد کاظم نظری اما بیش از همه معاونین در کانون انتقادات رسانه ها بود، البته منتقدان وی را می توان به اصولگرایان سنتی بویراحمد محدود دانست که با شبکه های رسانه ای مختلفی که در سیطره خود دارند توانستد هجمه های زیادی بر علیه وی ایجاد کنند اما این هجمه ها کارگر نشد و نظری هم در به معاونت سیاسی و اجتماعی رسید.

 

اما طرح نام جعفر گوهرگانی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیش از آنکه مورد انتقاد باشد، تعجب همگان را برانگیخت.

 

گوهرکانی تنها کسی بود که توانست فارغ از نگاه های منطقه ای موج انتقادات عمومی را از همه جریان های سیاسی علیه خود هماهنگ کند چرا که عملکرد وی در جهاد کشاورزی استان به سادگی از خاطر مردم پاک نمی شود.

 

انتقادات علیه گوهرکانی اگرچه وسعت زیادی داشت اما به دلیل تمرکز بخش گسترده ای شبکه های رسانه ای مرکز استان بر انتصاب نظری و از طرفی نزدیکی برخی از رسانه ها به وی به چند رسانه محدود شده بود.

 

منتقدین وی نه تفکر منطقه ای داشتند و نه نگاه سیاسی، بلکه منتقد عملکرد بوضوح دیده شده وی بودند.

 

اگر چه انتقادات زیاد بود اما بالاخره استاندار گویی قبل از شنیدن صدای منتقدین تصمیم خود را عملی کرده بود و بر خلاف برخی شعارهای خود وی را برای این سمت معرفی کرده بود.

 

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان 20 دی ماه وزارت کشور خبر حکم وزیر کشور برای گوهرکانی را بر روی خروجی سایت این وزارتخانه قرار داد.

 

حالا اما بر خلاف دو معاون دیگر که به فاصله کوتاهی پس از انتصاب ود مراسم معارفه آنان صورت گرفت، در سومین هفته از این انتصاب، گوهرکانی هنوز معارفه نشده است.

 

بر این اساس استانداری کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ندارد که خود باعث ایجاد اشکالاتی در امور شده است و در جهاد کشاورزی نیز امور به موعد بعد از مشخص شدن مدیرکل جدید منتقل شده است و این سازمان هم نیمه تعطیل و صحنه حرف و حدیث هایی از گزینه های جانشینی مدیرکل است.

 

منابع موثق به «بویر نیوز» گفته اند تاکنون نهادهای نظارتی اجازه معارفه گوهرکانی را نداده اند و برخی هم از رایزنی های گسترده برای تائید انتصاب وی می گویند.

 

باید دید آیا این رایزنی ها گوهرکانی را به صندلی معاونت استانداری می رساند و یا وی نیامده از استانداری می رود!



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1396 08:54



» اخبار مرتبط:

  • معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمدمنصوب ...
  • استارت اولین تغییرات در حوزه ی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد زده شد/ ...
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی گزینه احتمالی استانداری خوزستان +سوابق اجرایی
  • انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • دو انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد /ازمعاونت اقتصادی تا مشاور دانش ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler