مشروح اخبار


» نسخه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت/ظرفیت بی‌نظیر این کارخانه در سطح کشور



استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت تأکید کرد.

به گزارش راک نیوز "سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر امروز به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی از پرداختی تسهیلات رونق تولید به واحدها مشکل چند کارخانه و واحد تولیدی از جمله آجر دهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

بدهی بیش از 10 میلیارد ریالی این کارخانه به شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز این کارخانه را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشاند و موجب شد اعضای این نشست دقایقی را در خصوص این کارخانه به بحث و تبادل نظر بگذرانند.

علی‌محمد احمدی با تأکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: سیاست‌های دولت تحقق تولید و اشتغال در سطح کشور است که در همین راستا همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر همکاری دو شرکت گاز و برق برای رفع مشکلات آجر دهدشت افزود: این کارخانه تازه وارد مدار تولید شده و اول راه است لذا دستگاه‌ها با چنین واحدهایی با یک نحوه و شیوه دیگری برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آجر دهدشت ظرفیت بزرگی برای استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور به شمار می‌رود، خطاب به سرمایه‌گذار این واحد تولیدی عنوان کرد: واحدی که در ابتدای راه نمی‌تواند پول آب، برق و گاز را بپردازد به لحاظ مدیریتی مشکل دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ظرفیت اسمی این کارخانه 400 تن است اما هم‌اکنون با 200 تن تولید را انجام می‌دهد که به گفته سرمایه‌گذار ظرف سه ماه آینده فاز دوم این کارخانه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

احمدی تصریح کرد: ماشین‌آلات این کارخانه به روز و بی‌نظیر است لذا اجازه ندهیم این فرصت تبدیل به تهدید شود، برای حل مشکلات برق و گاز این واحد شرکت گاز و شرکت برق نهایت همکاری را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 30 دی ماه جاری وزیر صنعت و معدن نامه‌ای را برای استانداران فرستاد که در این نامه علاوه بر طرح کاهش پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، همکاری مدیران بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اقتصادی به بنگاه‌ها و به حداقل رساندن سخت‌گیری‌ها در ضمانت‌نامه‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مجموعه استان کارخانه آجر دهدشت را برای رفع مشکلات مورد حمایت قرار می‌دهد لذا شرکت برق و شرکت گاز و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تسهیل در رفع موانع پیش‌روی این واحد تولیدی اقدام کنند.



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1396 17:51



» اخبار مرتبط:

  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری اس ...
  • با حضور استاندار مسائل و مشکلات کارخانه آجر دهدشت بررسی شد
  • مدیرعامل کارخانه دماوند کار گچساران خبرداد:تولید انواع دیوار پوش و سقف‌های ...
  • تنش در کارگروه تسهیل کهگیلویه و بویراحمد/پتک بانک صادرات بر سر واحدهای تولی ...
  • تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام