مشروح اخبار


» آخرین خبرها از وضعیت بازیکن بوشهری استقلال؛درخواست برای انتقال وی به تهران+عکس




در پی سانحه رانندگی برای مهدی قائدی، وی هم اکنون بخش آی سی یو و اتاق ایزوله آن حضور دارد.

 

به گزارش «راک نیوز از بوشهر»؛ با تصمیم مسئولان و نیروهای حراست بیمارستان شهدای خلیج فارس این بازیکن ممنوع الملاقات است و حتی در بیمارستان نیز افراد بسیار کمی اجازه ملاقات با این بازیکن و بررسی شرایط او را دارند و تنها یک پرستار متخصص به وضعیت این بازیکن در اتاق ایزوله رسیدگی می کند.

 

محافظت از مهدی قائدی در اتاق ایزوله به شکلی است که حتی در ساعت ملاقات نیز نزدیکان او نتوانستند با حضور در آی سی یو و از پشت شیشه او را ملاقات کنند.

مدیر گروه طب اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: مهدی قائدی در شرایط پایدار قرار دارد و در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است.

به گزارش « راک نیوز به نقل از خلیج فارس»؛ دکتر جعفر زارع زاده در گفت‌وگوبا خبرنگاران افزود: حادثه‌ای که بامداد امروز برای خودرو قائدی وهمراهانش رخ داد پنج مجروح به دنبال داشت که سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند و دو نفر دیگر از جمله مهدی قائدی در بیمارستان بستری شدند.

وی بیان کرد: قائدی به علت شدت ضربه و خونریزی داخلی صبح امروز جراحی شد و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

دکتر زارع زاده ادامه داد: وی اکنون در شرایط پایداری به سر می‌برد اما امکان انتقالش به تهران وجود ندارد.

مدیر گروه طب اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: امکانات کافی در بیمارستان وجود دارد و به مردم و باشگاه استقلال اطمینان می‌دهیم که روند درمان به خوبی پیش می‌رود.

دکتر زارع زاده همچنین با تکذیب خبرفوت احمدرضا شاکر که همراه قائدی بوده است، افزود: این تصادف فوتی نداشته است.

شایعاتی پیرامون مرگ احمدرضا شاکر همراه و همسایه مهدی قائدی مطرح و منتشر شد. اما بررسی ها نشان می دهد که شاکر در این حادثه مرگ مغزی شده و فوت نکرده، از این رو مسئولان بیمارستان امیدوار هستند تا اعضای بدن این جوان 17 ساله را اهدا کنند.

پدر وی بوشهری است و در تیم آبی پوشان تهران عضویت دارد. در جریان مرخصی قائدی و سفر به بوشهر، شاکر نیز وی را همراهی می کرده و در واژگونی خودرو مجروح شد.

مدافع سرخپوشان که در بوشهر حاضر بود، به منزل پدری مهدی قائدی رفت تا شرایط این بازیکن را جویا شود.

حسین ماهینی، کاپیتان دوم سرخپوشان که با استفاده از مرخصی تمرینات این تیم راهی بوشهر شده بود، با حضور در منزل این بازیکن در بوشهر جویای احوال وی شده و پدرش نیز در بیمارستان پیگیر شرایط قائدی است.

ماهینی با اجازه از کادرفنی سرخپوشان امروز نیز در بوشهر مانده تا کمک و هماهنگی لازم در اینباره را به خانواده قائدی انجام دهد.

مردم از تجمع در بیمارستان بوشهر خودداری کنند

روابط عمومی بیمارستان بوشهر هم اعلام کرد: روند درمان مهدی قائدی ادامه دارد. از تمام شهروندان و فوتبال دوستان محترم درخواست می‌شود برای حفظ نظم بیمارستان و امکان ارایه خدمات درمانی و مراقبتی بهتر به ایشان و سایر بیماران از مراجعه در این خصوص به بیمارستان خودداری کنند.

 باشگاه استقلال به دنبال انتقال قائدی به تهران

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال که در کنار خانواده قائدی در تهران حضور داشت درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: عمل جراحی مهدی قائدی صبح روز دوشنبه انجام شد. او اکنون تحت نظر پزشکان و در مراقبت های بعد از عمل جراحی است.

وی افزود: باشگاه استقلال تصمیم دارد بعد از پایدار شدن شرایط این بازیکن، قائدی را برای ادامه روند درمانی به تهران منتقل کند.

بازدید نماینده استاندار از وضعیت قائدی

 در پی بستری مصدومان واژگونی خودرو در بیمارستان بوشهر مشاور و مدیر کل حوزه استاندار و مدیر کل حراست استانداری به نمایندگی از استاندار از مهدی قائدی بازیکن بوشهری باشگاه استقلال تهران و احمدرضا شاکر همراه وی عیادت کردند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر در عیادت از این مصدومان اظهار داشت: طبق گزارش پزشک معالج، عمل جراحی قائدی موفقیت آمیز بوده و این بازیکن اکنون شرایط خوبی دارد و می توان گفت خطر رفع شده است.

وی در پایان برای مهدی قائدی، بازیکن جوان بوشهری باشگاه استقلال تهران و احمدرضا شاکر آرزوی سلامتی کرد و‌ خواستار رسیدگی درمانی ویژه به این دو عزیز شد.

سرپرست استقلال: پیگیر وضعیت قائدی هستیم

نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال گفت: همه از این اتفاق ناراحت هستیم، بازیکنان هم خیلی ناراحت هستند.

وی ادامه داد: از دور پیگیر وضعیت قائدی هستیم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست بیاورد.ما و همه بازیکنان شوکه شده‌ایم.

به گفته وی، بازیکنان امروز آخرین تمرین خود را انجام داده و با پرواز ساعت ۱۹ راهی آبادان خواهیم شد. وقتی درخواست تعویق بازی را دادیم، بازیکنان گفتند روحیه‌مان خوب است و درخواست تعویق ندهید.

نشست خبری درباره آخرین وضعیت قائدی

همچنین روابط عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس اعلام کرد: در نشستی خبری با حضور جراح و تیم درمان مهدی قائدی، درباره روند درمان وی و آخرین اقدامات صورت گرفته توضیحاتی ارائه می شود.

این نشست ساعت 19:30 در بیمارستان شهدای حلیج فارس برگزار می شود.باتوجه به حضور خبرنگار راک نیوز در این نشست خبری برای آگاهیاز آخرین وضعیت جسمانی این بازیکن استقلال با رسانه و کانال ما بمانید .

 



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1396 18:20



» اخبار مرتبط:

  • اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد
  • استخدام ۲۲۵ نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد + رشته های مورد ن ...
  • عیادت برادر رئیس جمهور از مهدی کروبی
  • مرگ دردناک داور به دست بازیکن فوتبال
  • جزئیات بازداشت بازیکن مشهور استقلال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام