مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برای مقابله جرائم ابراز پیشگیرانه در اختیار داشته باشد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی برای مقابله جرائم ابراز پیشگیرانه در اختیار داشته باشد.

به گزارش راک نیوز: علی محمد احمدی صبح امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرمانده‌هان پاسگاه‌های انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای انقلاب اسلامی و‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی پیشران امنیت در کشور است و در چهار دهه عمر انقلاب این نیروی توانمند ظرفیت خود در تمام حوزه‌ها به منصه ظهور گذاشت.

وی عنوان کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه که بر عهده ژاندارمری بود ایجاد امنیت و حفاظت از مرزها بود اما در سال‌های اخیر نیروی انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر، فضای مجازی، بزه اجتماعی و فضای اجتماعی ورود پیدا کرده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با همه این جرم‌ها ابراز پیشگیرانه در اختیار داشته باشد و عملکرد پلیس در این حوزه بیانگر آگاهی و حساسیت نیروی انتظامی است.

احمدی بر تجهیز نیروی انتظامی به امکانات روز تاکید کرد و افزود: متخلفان از شیوه جدید برای تخلف استفاده می‌کنند و ضروری است نیروی انتظامی متناسب با این شگردها ابزارهای مختلف را در اختیار داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی با دلسوزی وارد عمل شد که نشان داد اگر نیروی انتظامی تجربه کافی برای مواجه با پدیده اجتماعی و سیاسی را داشته باشد ما می توانیم بحران‌های بزرگ را اداره کنیم.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد  فقر، بیکاری و حاشیه‌نشینی و موضوعات مختلف وجود دارد اما فهم مردم و تدابیر نیروی انتظامی موجب این موضوع را در استان مدیریت کنیم و این تجمع نسبی را بدون اینکه حادثه خاصی رخ دهد  به سمت عقلانیت هدایت کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر در سطح منطقه و جهان توانست اهداف و دیپلماسی خود را به پیش ببرد که برجام یکی از دستاوردهای قدرت انقلاب اسلامی در جهان است‌

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در سطح کشور وجود دارد اما نباید به گونه‌ای عمل کنیم که مورد سوء استفاده دشمن شود‌.

ادامه سخن استاندار: وی تصریح کرد: شاهد سرقت به شیوه‌ها و  شگردهای جدید هستیم و لازم است با بهره‌گیری از هوشمندسازی و نصب دوربین‌های هوشمند مراکز کسب و کار مردم را تجهیز کنند.
منبع /فارس



تاریخ انتشار : 10 بهمن 1396 13:11



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در ...
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درنشست خبری با اهالی رسانه:تدابیر ناجا ...
  • تازه ترین جزئیات حادثه درگیری منطقه نقاره‌خانه و مجروح شدن سرباز نیروی انتظ ...
  • درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده نیروی انتظامی کشور
  • فرمانده انتظامی استان :رشد20 درصدی کشف مواد مخدردرکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام