مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آحاد مردم شهیدپرور استان دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته، حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آحاد مردم شهیدپرور استان دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته، حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشته باشند.

محمدعلی احمدی در حاشیه ی افتتاح و کلنگزنی طرح های عمرانی و اقتصادی گچساران در هشتمین روز دهه فجر در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود.

احمدی افزود:انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام(ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه(س) است و امسال نیز مردم ایران ثابت کردند که در مهم ترین جشن ملی خود نیز شأن ائمه معصوم(ع) و اهل بیت(ع) را به خوبی حفظ کرده و دهه فجر فاطمی را در پاسداشت ارزش های انقلاب برگزار کردند. 

احمدی افزود: مردم دیندار استان کهگیلویه و بویراحمد هم دوش مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و به پشتیبانی از نظام، دین و هویت خود پرداخته و در حمایت از ارزش های اسلامی و شیعی زبانزد خاص وعام هستند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و حماسه ساز استان دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1396 20:03



» اخبار مرتبط:

  • حماسه حضور پرشور مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن به روایت عکس راک نیوز
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 ...
  • تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن+متن کامل
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler