مشروح اخبار


» احمدی نژاد برای چه می ترسد؟/حتما اسمی در جیب ندارد



 کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ،  چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟ احمدی نژاد برای چه می ترسد و نامشان را نمی گوید، مفسد اقتصادی بالاتر از مقامات مسئول کشور نیستند ، باید نام آنها در رسانه داده می شد و به مردم معرفی می شدند.
تاجگردون  در ادامه گفت:

از رییس جمهوری با جسارت احمدی نژاد بعید بود با آن شعارهای معرفی مفسدین اقتصادی ، تا به حال اسمی را اعلام نکرده باشد ؛ کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ، چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟

به گزارش راک نیوز ؛غلامرضا تاجگردون نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ،  با انتقاد شدید از عدم مدیریت بازار ارز توسط دولت گفت: نابسامانی های ارز به علت تعیین تکلیف نکردن بانک مرکزی است ؛ ببینید در طی یک سال گذشته رییس کل بانک مرکزی چقدر صحبت های متناقضی زده است ، از نرخ ارز و تک نرخی کردن تا بورس ارز و متاسفانه رویه خاص و واحدی را برای کنترل اوضاع اتخاذ نکرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه نسبت به مدیریت بازار ارز بی اعتماد شده است و واکنش منفی جامعه نسبت به آقایان و مسئولین امر است است زیرا در چند سال گذشته ، جامعه فقط رویکردهای متناقض دیده است.

وی افزود: رییس جمهور در مصاحبه اش ، تلاطم بازار ارز را به ۴ نفر نسبت داد ؛ بیاید و این چهار نفر را معرفی کند ؛ این مساله باید مشخص شود و نمی شود فقط سخن گفت.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهوری با جسارت احمدی نژاد بعید بود با آن شعارهای معرفی مفسدین اقتصادی ، تا به حال اسمی را اعلام نکرده باشد ؛ احمدی نژاد حتما اسمی در جیب ندارد ، اگر داشت ، حتما تا به حال اعلام می کرد  .

تاجگردون گفت: کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ،  چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟ احمدی نژاد برای چه می ترسد و نامشان را نمی گوید، مفسد اقتصادی بالاتر از مقامات مسئول کشور نیستند ، باید نام آنها در رسانه داده می شد و به مردم معرفی می شدند.

وی در ادامه به مطرح شدن برخی چهره های شاخص برای انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: من نمی دانم آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری برای انتخابات ریاست جمهوری بیایند یا نه ، اما با توجه به مشکلات فعلی ، مطرح شدن نام این دو بزرگوار ، ناشی از رفتار عقلایی این دو بزرگوار و مدیریت منطقی آنان بوده است.

تاجگردون در خاتمه گفت: آقایان هاشمی و ناطق ، آنها در زمان مسئولیتشان رفتاری معتدل داشتند و یکی از دلایل مطرح شدن مجدد نام آنها می تواند این باشد ، البته بعید می دانم این دو نفر برای انتخابات تشریف بیاورند.



تاریخ انتشار : 20 شهریور 1391 14:43



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون: انتخابات‌ومذاکرات بر ارتقای شاخص‌های بورس موثر بود
  • تاجگردون : ارز با دستور احمدی­ نژاد هزار تومان گران شد
  • شرط تاجگردون برای حمایت از محسن رضایی در انتخابات
  • شرط تاجگردون برای حمایت از محسن رضایی
  • تاجگردون به رئیس جمهور نامه نوشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler