مشروح اخبار


» بررسی روند درمان مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان/دکتر سعیدی نژاد: سرعت عمل کادر درمانی ستودنی است



رئیس بیمارستان شهید بهشتی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در محور یاسوج اصفهان که منجبر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان گردید، اظهار کرد: پس از اطلاع خبر تصادف بلافاصله تیم cpr  بیمارستان جهت درمان مصدمان در آماده باش کامل قرار گرفتند.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد، افزود: با توجه به وقوع حادثه بلافاصله مسئولین دانشگاه از جمله سرپرست معاونت درمان، رئیس حراست و رئیس دفتر ریاست دانشگاه با حضور در بیمارستان روند درمان مصدومان انتقال داده شده را بررسی و در جریان آخرین وضعیت آنان قرار گرفتند.

وی، با عنوان اینکه بیمارستان شهید بهشتی، بزرگترین بیمارستان مصدومین ترافیکی در استان است، تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی، تیمCPR اورژانس بلافاصله کار رسیدگی به مجروحین را شروع کردند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی، وضعیت عمومی همه مصدومان آسیب دیده را در حال حاضر رضایت‌بخش اعلام کرد و اظهار داشت: تعدادی از این بیماران ظرف امروز تا فردا شرایط ترخیص را دارند که روند کار ترخیص این بیماران پس مراحل قانونی انجام می‌شود

دکتر سعیدی نژاد، اذعان نمود: تنها یکی از مصدومان وضعیت وخیمی دارد که به اتاق عمل انتقال داده شده و کار درمان آن در حال انجام است.

وی از رسیدگی و سرعت عمل تیم‌های پزشکی و درمانی که به دقت کار رسیدگی به همه بیماران را در دستور کار دارند، تشکر و خاطر نشان کرد: همه زحمت‌کشان عرصه درمان این آمادگی را دارند که با تمام وجود و درتمام شرایط کار خدمات رسانی به بیماران را انجام دهند.

بر پایه این خبر؛ دکتر سبز سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با حضور بربالین مصدومین جویای حال آنان شد و از خدمات رسانی بموقع و سرعت عمل کادر درمانی نیز تشکر کرد.

در حادثه واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان که صبح امروز رخ داد، 9 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال و 3 نفر نیز در محل حادثه فوت شدند.10-142    



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1396 14:28



» اخبار مرتبط:

  • خبرفوری؛ افزایش تعدادکشته شدگان حادثه زائران کربلا درمحور اقلید یاسوج +عکس
  • 20 کشته و 20 مجروح در حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا/ آماده باش بیم ...
  • تصادف در جاده یاسوج به اصفهان/10کشته و زخمی برجای گذاشت
  • 22کشته وزخمی در حادثه صبح امروز یاسوج
  • 20مجروح حاصل تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler