مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ اجرای ۱۲۷ طرح اشتغال مددجویی از منابع بانک کشاورزی



۱۲۷طرح اشتغال‌زایی بااعتبار دو میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان از منابع اعتباری بانک کشاورزی برای نیازمندان و مددجويان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور هماهنگی در جذب اعتبارات و ارائه تسهیلات به مددجویان با مدیرعامل بانک کشاورزی استان دیدار کرد.

به گزارش راک نیوز ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: تحقق اهداف کمیته امداد به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه‌ها به‌خصوص بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغال به‌منظور توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: ۳۳۹ پرونده مددجویی بااعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری آماده و به بانک کشاورزی ارسال شد.

محبی با اشاره به اینکه ۱۲۷ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار دو میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان از منابع اعتباری بانک کشاورزی برای نیازمندان و مددجویان در سال جاری اجراشده است، افزود: ۲۱۲ طرح اشتغال زایی بااعتبار چهار میلیارد و ۶۱ میلیون تومان پشت نوبت دریافت تسهیلات این بانک است.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های بانک کشاورزی در خصوص ارائه تسهیلات آسان و به‌موقع به مددجویان، خواهان همکاری این بانک برای ارائه تسهیلات باقی‌مانده به مددجویان شد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل روزافزون، شاهد پرداخت تسهیلات بیشتری در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در بخش توسعه کشاورزی و مشاغل خانگی به مددجویان و افراد نیازمند باشیم.

الله داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی استان در این دیدار گفت: امید است همه ما لیاقت خدمتگزاری به مردم و به‌خصوص قشر نیازمند و محروم جامعه را داشته باشیم .

وی بابیان اینکه امام خمینی احیاگر حکومت مستضعفان در جهان بودند، افزود: اساس و بنیان انقلاب ما توجه به محرومان بوده و نگاه ما در خصوص افراد تحت حمایت کمیته امداد یک نگاه رسالتی و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم استان جزو رسالت‌های بانک کشاورزی است.



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1396 16:46



» اخبار مرتبط:

  • در پنجمین روز از دهه فجر محقق شد؛ ایجاد ۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلوی ...
  • از منابع بانک رفاه کهگیلویه و بویراحمد؛ ۲۶۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددج ...
  • پرداخت116 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد گچساران
  • 136طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد گچساران اجرا شد
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler