مشروح اخبار


» معارفه شجاع پوریان با حضور نجفی برگزار شد / شهردار تهران: شجاع پوریان به هنگام نمایندگی محبوب مردم بود



مراسم معارفه ولی‌الله شجاع پوریان، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران برگزار شد.


مراسم معارفه ولی‌الله شجاع پوریان، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ، شجاع‌پوریان، عضو سابق شورای شهر تهران، اخیرا با حکمی از سوی محمد علی نجفی شهردار تهران به عنوان معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منصوب شده بود.

همبستگی اجتماعی بسیار آسیب دیده است

نجفی در مراسم معارفه شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: خوشحال هستیم که دکتر شجاع پوریان هم به جمع مدیران شهرداری می پیونند؛ البته ایشان چهره ناشناخته‌ای نیستند و آشنایی ایشان نیز با شهرداری کم نیست چرا که چهار سال عضو شورای اسلامی شهر بودند.

او ادامه داد: در سطح ملی وجود انواع مختلف آسیب‌های اجتماعی همانند اعتیاد، نرخ جرم و جنایت، کودکان کار، طلاق و ... یک خطر جدی برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود؛ این خطر در حدی است که حتی شخص مقام معظم رهبری نیز در این ماجرا احساس تکلیف و مسئولیت کردند و ایشان ضمن برگزاری جلساتی در این زمینه، دستوراتی برای برخورد با این آسیب‌ها صادر فرمودند.

شهردار تهران افزود: طبق نظرسنجی‌هایی که در فواصل زمانی مختلف در این ۲۰ سال اخیر صورت گرفته است، به نظر می‌رسد همبستگی اجتماعی در بین آحاد ملت طی سال‌های اخیر به سمت تضعیف و کاسته شدن حرکت کرده است.

نجفی گفت: سطح نازل مسئولیت پذیری اجتماعی در نهادهای دولتی، بنگاه‌های غیر دولتی و حتی در بین مردم مشاهده می‌شود به نحوی که امروز مسئولیت پذیری اجتماعی در بین گروه‌های اقتصادی و نهادهای دولتی وجود ندارد و حتی گریز از مسئولیت اجتماعی نیز به چشم می‌خورد.

شجاع پوریان به هنگام نمایندگی محبوب مردم بود

نجفی افزود: در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه بزرگی مثل شهرداری تهران خیلی کارها می‌شود کرد اما مهم آن است که آدم بتواند تشخیص دهد کدام کارها مهم‌تر است و با توجه به محدودیت امکانات مالی، فیزیکی، انسانی اولویت بیشتری دارد چرا که شهرداری تا یک حدی می‌تواند عهده دار مسئولیت‌ها باشد.

شهردار تهران افزود: متاسفانه یک وضعی در کشور وجود دارد که موقع کار همه دوست دارند کار را گردن دیگری بیاندازند اما موقع اسم و رسم و سینه سپر کردن روی سن و تریبون‌ها، همه دوست دارند بگویند ما بودیم.

او با طرح این سوال که در بخش ورزش، سلامت، فعالیت‌های اجتماعی، مطالعات و تحقیقات و ... مشخص کنند که اولویت‌های ما چیست؟ ادامه داد:  همه ما باید دست به دست هم دهیم و به شجاع پوریان کمک کنیم تا در این مسئولیت سختی که عهده دار هستند، موفق شوند.

نجفی گفت: شجاع پوریان یک چهره دانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه هستند؛ علاوه بر این دو دوره نماینده مجلس بودند و من در جریان هستم که ایشان جزو نمایندگان مورد علاقه مردم، در شهر خودشان بودند و در دوره بعدی هم به هر دلیلی کاندیدا نبودند، در غیر این صورت نمایندگی ایشان ادامه پیدا می‌کرد.


معارفه شجاع پوریان با حضور نجفی برگزار شد



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1396 15:51



» اخبار مرتبط:

  • فوری/دکتر شجاع پوریان تایید صلاحیت شد
  • دکتر شجاع پوریان تایید صلاحیت شد+جزئیات حوزه انتخابیه
  • دکتر شجاع پوریان به جمع داوطلبان مجلس شورای اسلامی پیوست+عکس
  • "همدلی"شجاع‌پوریان به کهگیلویه و بویراحمدرسید
  • ولی الله شجاع پوریان وخبر بد برای قالیباف!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام