مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسولان چاروسا به مناسبت حادثه هواپیمای تهران به یاسوج



پیام تسلیت مسولان چاروسا به مناسبت حادثه هواپیمای تهران به یاسوج

جمعی ازمسئولان چاروسا(شهر قلعه رئیسی) باارسال پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج باخانواده جان باختگان این پرواز ابرازهمدردی نمودند.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را به خانواده درگذشتگان و ملت شریف ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم و ضمن ابراز همدردی، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

ضمن تقدیر از تلاش مسولان برای پیدا شدن لاشه هواپیما؛ مسولان قضایی، امنیتی و استانی در جهت حق خانواده های درگذشتگان تمام تلاش خود را در جهت پیگیری علت حادثه تا پاسخ نهایی انجام دهند.

اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی

*************************************************************************

به نام خدا 

کل نفس ذائقه الموت

حادثه ناگوارسقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج موجب تاسف و تاثر فراوان گردید و خبر بسیار تلخ جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز هم استانیمان در این حادثه همه هموطنان را محزون و داغدار کرد.
اینجانب به سهم خود این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران و خانواده ها داغدار تسلیت عرض نموده و برای همه بازماندگان این حادثه صبوری و برای درگذشتگان مغفرت الهی مسئلت دارم. 

حیات پرواز 

بخشدار چاروسا

*********************************************************************

اناالله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت هم استانی هایمان در سانحه دلخراش و غمبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج که منجر به جان باختن هموطنان شد قلبهایمان رو اندوهگین ومتألم نمود.

اینجانب مصیبت عظیم ودردناک رابه مردم شریف استان بویژه خانواده های داغدار تسلیت و تعزیت عرض مینمایم واز خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.

رئیس دادگستری چاروسا

سید سعید سعادت فر
*********************************************************************************************
بسمعه تعالی 

این خبر متأثر کننده و کشته شدن تعدادی از هموطنان و هم استانی عزیزمان باعث تألم خاطر مردم کشور و به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
وقوع اين حادثه تأسفناک را به تمامی مردم ایران به ویژه بازماندگان سانحه دیدگان تسليت عرض نموده و از درگاه ايزد متعال براي درگذشتگان غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان به خصوص خانواده های آنان صبر و شكيبايي مسئلت دارم؛ و این آمادگی در تمامی نیروهای بسیجی چاروسا وجود دارد جهت هرگونه کمک به منطقه اعزام شوند.

سید امین موسوی

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا

 

********************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم 

* انالله وانا الیه راجعون *
سانحه بسیار ناگوار هواپیمایی مسافربری تهران یاسوج که منجر به از دست دادن هم استانی های عزیزمان شد موجبات تاثر وتالم فراوان همه مردم ایران زمین به ویژه مردم بخش چاروسا (شهر قلعه ریسی) را فراهم نموده و ضمن تسلیت ایام فاطمیه لازم میدانیم به نمایندگی از مردم شریف بخش چاروسا _ شهر قلعه ریسی مراتب تاثر عمیق وهمدردی صمیمانه خود را با خانواده های مصیبت زده ابراز نموده وصبری عظیم واجری جزیل برای آنان ورحمت واسعه الهی برای جانباختگان این سانحه هوایی را از ایزد منان خواهانیم . . 
روحشان شاد ویادشان تا ابد جاویدان
 
شورای اسلامی شهر قلعه ریسی

**********************************************************************

 



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1396 16:40



» اخبار مرتبط:

  • ابراز همدردی رئیس کل ، معاونین ، مدیران و کارکنان گمرک ایران با خانواده ها ...
  • پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به خانواده جان باختگان ...
  • پیام تسلیت مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمددر پ ...
  • استاندار در پیامی جان باختن تعدادی از هم استانی ها در حادثه سقوط هواپیما را ...
  • پیام تسلیت رئیس جمهور به خانواده های مسافران هواپیمای تهران-یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر