مشروح اخبار


» پیش بینی کاهش دید و بارش باران و برف در منطقه سقوط هواپیمای یاسوج



- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش دید و بارش باران و برف در نقل، منطقه محل سقوط هواپیمای «ای تی آر» برای روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود.


ولی بهره‌مند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز اظهار داشت: وضعیت جوی این منطقه تا غروب امروز مساعد است و وزش باد و افزایش ابر از ابتدای امشب شروع خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به ابری بودن آسمان در بامداد چهارشنبه این منطقه شاهد کاهش دید در ساعات نخست روز و بارش باران در پیش از ظهر خواهد بود.
پیش از این مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گزارش هواشناسی بر نامساعد شدن شرایط جوی در روز چهارشنبه در محل سقوط هواپیما گفته بود تلاش می‌شود تا قبل از تاریکی هوا اجساد منتقل شوند.
قطعاتی از لاشه هواپیمای سانحه دیده بامداد سه شنبه در ارتفاع چهار هزار متری منطقه نقل واقع در استان اصفهان پیدا شد.
نیروهای یگان کوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و نیروهای زبده هلال احمر از استان‌های مختلف در عملیات امروز حضور دارند.
لاشه هواپیمای ساقط شده تهران - یاسوج در یکی از مناطق برف گیر منطقه نقل پیدا شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما از نوع «ای تی آر 72» پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام نهادهای ذی‌ربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در 14 مایلی فرودگاه یاسوج اتفاق می‌افتد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
هواپیمای حادثه دیده از نوع ای تی آر 72- 200 بود که شرکت هواپیمایی آسمان از سال 1993 میلادی در اختیار داشت.
این هواپیما 25 سال عمر و گنجایش 78 سرنشین با دو خلبان را داشت.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1396 15:44



» اخبار مرتبط:

  • انتقال اجساد جانباختگان سقوط هواپیما در کمترین زمان انجام می‌شود
  • استقرار نیروهای هلال‌احمر در محل سقوط هواپیما
  • انتقال سریع اجساد جانباختگان هواپیمای«ای تی آر» اولویت ستاد بحران
  • آماده باش تیم‌های یخ‌نوردی هلال احمر برای اعزام به منطقه سقوط هواپیما
  • تکذیب ردیابی یکی از مسافران هواپیمای یاسوج با تلفن همراه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler