مشروح اخبار


» مشکلات شهر سوق در دیدار امام جمعه و اعضای شورای این شهر با استاندار بررسی شد



مشکلات شهر سوق در دیدار امام جمعه و اعضای شورای اسلامی این شهر با احمدی استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش راک نیوزاستاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار گفت: به زودی برای بررسی مشکلات شهر سوق سفری به آن شهر خواهیم داشت و از نزدیک به مشکلات رسیدگی خواهد شد.

علی محمد احمدی افزود: شهر سوق ظرفیت های خوبی دارد و باید با شناسایی آنها و برنامه ریزی برای کمک به توسعه منطقه از آنها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: جاده دهدشت- سوق به دلیل معوقات پیمانکار مدتی متوقف بود و اکنون منابع مالی تامین و به پیمانکار پرداخت می شود و این محور مهم در اجرای آن تسریع به عمل خواهد آمد.

استاندار تاکید کرد: آبرسانی به شهرها  از جمله شهرهای گرمسیری به جهت کنترل تنش های آبی در اولویت کار قرار گرفته است.

احمدی با اشاره به اینکه، پروژه آبرسانی به دهدشت غربی می تواند رونق توسعه کشاورزی را در پی داشه باشد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم پذیرفته است که اجرای این طرح را سرعت داده و پمپاژ انجام شود و نمایندگان قرارگاه برای بررسی نهایی عازم دهدشت می شوند.

وی ادامه داد: 2 هفته آینده پیمان سپاری این طرح انجام خواهد شد و قبل از عید نوروز واگذاری طرح آغاز می شود و این طرح به عنوان یکی از طرح های مهم و اولویت دار با سرعت بیشتر اجرا می شود. 

استاندار در این دیدار با تماس تلفنی با مدیرعامل آب منطقه ای استان سرعت بخشی به اجرای این طرح و پمپاژ آن را خواستار شد.

احمدی به مصلی شهر سوق اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح مصلی مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد و متناسب با وضعیت موجود و آینده شهر برای آن اعتبار در نظر گرفته می شود.

** اختصاص سه میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه مبلمان شهری سوق 

معاون هماهنگی امور عمرانی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم در این دیدار گفت: سه میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه مبلمان شهری سوق از محل منابع استانی و شهرداری ها اختصاص دادیم و این اعتبار امروز به حساب آن واریز می شود.

عزیز فیلی افزود: اعتبار ارزش افزوده هم تا یک ماه آینده به حساب شهرداری ها از جمله شهرداری سوق واریز خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهر سوق به لحاظ زیرساخت  مشکلاتی دارد و نداشتن طرح جامع شهری یکی از این موارد بوده و ساماندهی معابر شهری به ویژه خروجی به سمت شهرستان لنده مشکل دیگری است که باید ساماندهی شود.

**امام جمعه سوق: احمدی مدیری انقلابی که مقابل بی عدالتی ها، پارتی بازی ها و فامیل گرایی ها ایستاد

امام جمعه شهر سوق هم در این دیدار از استاندار به عنوان مدیری انقلابی که مقابله با بی عدالتی ها، پارتی بازی ها و فامیل گرایی ها را در برنامه کار خود قرار داده است تقدیر کرد و گفت: مردم هم در این خصوص امیدوار شده اند.

حجت الاسلام کیانی افزود: شهر سوق دو معضل دارد یکی بحث جاده ای که 12 سال طول کشید و فرسایشی شده است و هم اکنون پیمانکار جدید انتخاب و وارد کار خواهد شد.

کیانی افزود: آبرسانی به حومه غربی دهدشت و شهر سوق معضل دیگری و از انتظارات اصلی مردم منطقه بوده که می تواند عامل رونق کشاورزی و ایجاد امید به مردم شود و امید زندگی در روستاها را افزوده و سبب کاهش مهاجرات ها شود.
ج/



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1396 17:21



» اخبار مرتبط:

  • در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم مطرح شد
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی ...
  • استاندارکهگیلویه و بویراحمد: تقویت زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار زمینه توسعه ...
  • اعتبار ساخت پتروشیمی دهدشت تأمین می‌شود/کارخانه سیمان سپو سبب رونق دهدشت می ...
  • اجرای پروژه تأمین آب اراضی دشت مور 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام