مشروح اخبار


» پورالحسینی خبر داد:آمادگی مدارس گچساران برای اسکان نوروزی فرهنگیان/تجهیز 42 مدرسه



مدیر آموزش و پرورش گچساران از آمادگی مدارس شهرستان گچساران برای اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز97 خبر داد.


پورالحسینی خبر داد:آمادگی مدارس گچساران برای اسکان نوروزی فرهنگیان/تجهیز 42 مدرسه
مدیر آموزش و پرورش گچساران از آمادگی مدارس شهرستان گچساران برای اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز97 خبر داد.
به گزارش راک نیوز، سیدظهیرالدین پورالحسینی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان گچساران به اقامت بیش از 12 هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های آموزشی این شهرستان در نوروز 96 اشاره و پیش بینی کرد که امسال با تمهیدات و افزایش ظرفیت واحدهای آموزشی حدود 17 هزار مسافر فرهنگی و نوروزی در مدارس گچساران اسکان یابند.
وی در ادامه با بیان اینکه 42مدرسه در قالب 320 کلاس درس ویژه میهمان نوروزی در گچساران تجهیز شده اند، اظهار داشت: این تعداد مدرسه به امکانات لازم تجهیز شده اند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: امکانات فراهم شده در مدارس ویژه اسکان فرهنگیان شامل فرش، یخچال، پتو و اجاق گاز است، ضمن اینکه سایر امکانات مورد نیاز نیز در مدارس طرح فراهم است.
پورالحسینی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان اداره آموزش و پرورش گچساران با برنامه ریزی مدون و بر اساس تجربیات سالهای گذشته از آمادگی لازم جهت اسکان فرهنگیان  برخوردار است و در فرصت باقی مانده تا تعطیلات سال نو نیز به دقت کمبودها و مشکلات  موجود را رصد خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 9 اسفند 1396, 13:01



» اخبار مرتبط:

  • یک هزار و 835 مسافر نوروزی در مراکز آموزشی گچساران اسکان یافتند
  • آماده سازی376 کلاس درس گچساران برای اسکان مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز 95
  • اسکان 137 هزار نفر روز مسافرنوروزي درمدارس کهگيلويه وبويراحمد
  • تسهیلات ویژه برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین آماراز مسافران نوروزی در استان /بیشترین در شهرستان...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟