مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ جذب یکهزار و 800 میلیارد ریال در رونق تولید داشتیم



استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر جذب یکهزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در رونق تولید و اشتغال استان در امسال شرایط نسبی ایجاد کرد و استان نوزدهم در کشور شدیم، جای تقدیر دارد اما برای مطلوب شدن در سال جدید باید تلاش ها بیشتر شود.

به گزارش راک نیوز؛ احمدی در کارگروه اشتغال و شورای هماهنگی بانک های استان، افزود: اگر در بحث اشتغال روستائی و فراگیر یکهزار و 70 میلیارد ریال معادل 50 درصد از از دو هزار و 140 میلیارد ریال سهم استان جذب شده باید تلاش شود تا مابقی جذب و وارد چرخه اشتغال استان شود.

وی با تاکید به اینکه، باید روی طرح فراگیر که یکی از موضوعات چهار گانه دولت در ایحاد فرصت اشتغال است  بیشتر کار شود، تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرائی اطلاعات طرح های خود در این رابطه را در سامانه رصد ثبت نمایند.

استاندار تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه روی طرح فراگیر تاکید و تسهیلات خوبی با بهره کم در نظر گرفته شده است و مدیران در این رابطه برنامه ریزی لازم را برای سال آینده مدنظر داشته باشند.

احمدی گفت: ایحاد صنایع بزرگ از دیگر اولویت ها در رونق تولید و فرصت های اشتغال در استان است و در این خصوص طرح های بزرگی در دست اجرا داریم و طرح های بزرگ و مهم دیگری در سال آینده وارد اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه، 23 بانک دولتی و خصوصی در استان داریم که بار پرداخت تسهیلات بر دوش چهار بانک است، تاکید کرد:  در تلاشیم تا سازوکاری اندیشیده شود و در سال آینده برای رونق تولید و اشتغال همه بانک ها وارد این عرصه مهم شوند.

وی، توسعه استان را در گرو همکاری همه دستگاه های اجرایی، بانک های استان و بخش خصوصی بیان کرد و افزود: در سال جاری تلاش های خوبی انجام گرفت و اگر در جلسات تلخی از ناحیه من بود به خاطر اینکه کارهای مردم بر زمین نماند و با شتاب به پیش بروند و با تلاش هایی که کردید، شیرینی آن رضایت مردم و خداوند متعال است.

وی تاکید کرد: باید در سال جدید با تلاش، تعامل و هماهنگی بیشتر، برنامه و سیاست ها، تدبیر و اندیشه جدید برای رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال برای فرزندان این استان وارد عرصه خدمت و کار شویم.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1396 18:55



» اخبار مرتبط:

  • رفع مشکلات سرمایه گذاران حقیقی دردستور کار قرار گیرد
  • معاون اقتصادی استاندار: بهره برداری و کلنگ زنی 152 طرح اقتصادی در استان/ تو ...
  • طرح اشتغالزای روستایی کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌ها معرفی شدند
  • استاندار: یکهزار و 187 میلیارد تومان تفاهمنامه‌های استان پیگیری شوند
  • معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 2102 میلیارد ریال تسهیلات اشتغا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler