مشروح اخبار


» پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی عید باستانی نوروز را به مردم استان تبریک گفت

 در پیام دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

سال 1396 با همه فرازها و فرودها، تلخی ها و شیرینی ها در خاطره ها ماندگار شد، اگر چه در این سال با تمام تلاش و همتی که مردم خوب استان برای  پیشرفت، عزت و سربلندی داشتند تجربه خاطراتی تلخ هم همراه این تلاش ها بود، اما آنچه که به عنوان نقطه عطف سال 1396 در خاطره ها ماند همت، عزم، همدلی، نوعدوستی و اراده مردم این استان برای پیشرفت و سربلندی بود.

حلول سال نو را به فال نیک می گیرم و امیدوارم ان شاالله سال 1397 که امروز آغازین لحظات آن را به شادمانی جشن می گیریم سال بهروزی، پیروزی، سربلندی، امید و افتخار برای ملت بزرگ ایران و مردم خوب استان باشد.

همه ما باید در سایه تلاش و جدیت، مجاهدت و فداکاری، ایستادگی و تلاش مستمر تدبیر و برنامه ریزی دست به دست هم دهیم تا ان شاالله بتوانیم آینده ای بهتر و فردایی روشنتر برای فرزندانمان در سال پیش رو طراحی و برنامه ریزی کنیم.

عزم مردم این استان و تلاش هایی که همواره برای شکوفایی و پیشرفت داشته اند اقتضا می کند که ان شاالله در سال جدید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بهتر و بیشتر در راستای رشد و توسعه استان و رونق زندگی مردم و تزریق نشاط و امید به جامعه گام برداریم.

ان شاالله و به فضل خدای متعال باید سال 1397 را سال کار و تلاش و سازندگی و جهد بیشتر برای دستیابی به قله های رفیع تر و رشد و توسعه اقتصادی استان قرار دهیم و همه برای رسیدن به این هدف والا بیش از پیش بکوشیم.

پویایی استان طلب می کند که همه مردم استان از جمله عشایر غیور،روستاییان، نخبگان،دانش آموختگان و نیروهای نظامی و انتظامی دست به دست هم داده و آینده ای بهتر برای فرزندانمان رقم بزنیم.

توسعه و پیشرفت سرزمین بزرگم ایران اسلامی مهمترین اولویت بوده و توسعه زاگرس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

استانم کهگیلویه و بویراحمد به عنوان گهر ناب و قلب زاگرس ان شاالله باید سالی پر از موفقیت، توفیق، سربلندی و عزت را تجربه کند و به یاری خدای متعال دست به دست هم خواهیم داد تا همه ظرفیت های بالقوه استان را به سمت فعلیت حرکت دهیم و استان زرخیزمان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.
در سال های اخیر برای توسعه و رونق استان تلاش های قابل توجهی به عمل آمده، امیدوارم در سال 1397 بتوانیم با تدبیر و برنامه ریزی بیشتر در سایه منویات مقام معظم رهبری و راهبردها و برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید ، با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، هوش و استعداد جوانان و مواهب خداوندی برای رشد و اعتلای این استان گام های موثرتری برداریم.
به یاری خدای متعال دست به دست هم خواهیم داد و با همدلی و همفکری و هم افزایی استان را به سمت قله های رفیع و پیشرفت و بالندگی هدایت خواهیم کرد.

آرزوی سلامتی، سربلندی و عزت برای همگان در جای جای استان دارم، پیروز و موفق باشید. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز
و السلام علیکم و رحمت الله برکاته

علی محمد احمدی



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396 19:46



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسید ...
  • پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید قرب ...
  • پیام فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت سال نو
  • پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت فرارسیدن سال نو
  • پیام احمدی نژاد باز هم به نام خادم ملت ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler