مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش گچساران به مناسبت فرارسیدن نوروز



مدیر آموزش و پرورش گچساران فرارسیدن نوروز 97 را شادباش گفت 


پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش گچساران به مناسبت فرارسیدن نوروز

مدیر آموزش و پرورش گچساران فرارسیدن نوروز 97 را شادباش گفت 

به گزارش راک نیوز، در پیام سید ظهیرالدین پورالحسینی که نسخه ای از آن روز پنج شنبه در اختیار راک نیوز قرار گرفته آمده است: 

باسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار فصل " رویش" و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است.

در بخش بعدی این پیام آمده است:آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

بخش بعدی پیام پورالحسینی می افزاید: اکنون که دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند، تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و “یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

در بخش دیگری از پیام مدیر آموزش و پرورش گچساران آمده است: خداوندگار عالم را سپاسگزارم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به " حمایت از کالای ایرانی " نام گذاری گردید، دستگاه بزرگ آموزش و پرورش و جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی بتوانند با رشد علمی، فرهنگی و فناوری گام های بلندی برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

در بخش بعدی پیام وی آمده است:امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و درسایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری ، در دولت " تدبیر و امید " با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

بخش پایانی پیام پورالحسینی می افزاید:  اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکارانم در طول یک سال گذشته ، فرارسیدن بهار طبیعت و بهار معنویت را تبریک می گویم و ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای شما از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

به گزارش راک نیوز، سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال  «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1397 17:17



» اخبار مرتبط:

  • در پیامی؛رئیس شورای شهر دوگنبدان سال نو را به مردم گچساران تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرا رسید ...
  • پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش گچساران در پی درگذشت زوار حضرت " علی بن موس ...
  • پیام فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت سال نو
  • پیام نوروزی غلامرضا تاجگردون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler