مشروح اخبار


» مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادهای ورزشی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شناسایی می شود



مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید اجازه داد استعدادهای ناب ورزشی در روستاها و مناطق عشایری این استان هدر رود گفت: کشف این استعدادها در دستور کار قرار دارد.


سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز اظهار داشت: نقاط روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ها و قابلیت های چشمگیر در زمینه های گوناگون به ویژه حوزه ورزش دارند.
وی بر لزوم شناسایی، شکوفایی و بکارگیری استعداد نخبگان ورزشی روستاها و مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد توسط مسئولان هیأت های ورزشی این استان تأکید کرد.
علوی کمبود امکانات و زیرساخت های ورزشی در نقاط روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و افزود: ورزشکاران در شهرهای استان از امکانات بیشتری برای تمرین و نشان دادن توانمندی های خود برخوردارند اما چنین موقعیتی در روستاها چندان فراهم نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این در حالی است که با وجود کمبود امکانات و زیرساخت های ورزشی در روستاها و مناطق عشایری استان تاکنون تعدادی ورزشکار نخبه‌ و ممتاز به جامعه عرضه شده و در سطح ملی نیز درخشیده اند.
علوی عنوان کرد: «شبنم بهشت» از جمله این ورزشکاران است که به عنوان بانوی برتر فوتبال کشور شناخته شده و برای کهگیلویه و بویراحمد مایه افتخار است.
وی ابراز داشت: امید است با تعامل و همکاری روزافزون رؤسای هیأت ‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادهای دولتی این استان بتوان تحول قابل توجهی در ورزش استان ایجاد کرد.
علوی گفت: لازمه رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش کهگیلویه و بویراحمد توجه، شناسایی، پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت ‌های ورزشی در نقاط مختلف این استان خواهد بود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و 676 روستاست که از این تعداد 700 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارد.
حدود 12 درصد جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد با 11 هزار خانوار و افزون بر 70 هزار نفر عشایر هستند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف است.



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1397 16:16



» اخبار مرتبط:

  • 60 تیم فوتبال در کهگیلویه در رده های سنی فعالیت می کنند
  • جزئیات نام نویسی کاندیداهای ریاست چهار هیأت ورزشی کهگیلویه وبویراحمد
  • بانوی پرتابگر نیزه کهگیلویه و بویراحمد عازم اردوی تیم ملی شد
  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • انتخابات هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد سالم برگزار نمی‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler