مشروح اخبار


» استاندار: حاشیه ها در برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد لحاظ نشود



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل حاشیه ای از جمله ملاحظات طایفه ای، تقسیمات جغرافیایی یا فشارهای سیاسی در تصمیم گیری ها و توزیع اعتبارات توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه این استان لحاظ نشود.


به گزارش راک نیوز، علی محمد احمدی روز شنبه در دیدار نوروزی با رئیس و جمعی از کارکنان سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این سازمان در سال 1397 محور ایجاد فرصت های برابر برای توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف باشد.

وی افزود: کارکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و شورای برنامه ریزی و توسعه این استان در سال 1396 در بحث توزیع اعتبارات، تدوین طرح آمایش سرزمینی، جذب اعتبارات تهاتر یا بند «واو» قانون بودجه و معرفی ظرفیت های قانونی در اسناد بالادستی و قانون بودجه سال 1397 کشور به مدیران اجرایی استان برای رایزنی در زمینه جذب اعتبارات ملی مطلوب بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته 150 میلیارد ریال از محل بند «واو» قانون بودجه (تهاتر) جذب و بین دستگاه های اجرایی این استان توزیع شد.

احمدی عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد سال قبل در زمینه جذب سرمایه گذاری در این استان نقش تعیین کننده ای داشت و 2 هزار و 600 میلیارد ریال نیز درآمد عمومی و اختصاصی از دستگاه های اجرایی استان وصول کرد که 220 میلیارد ریال بیش از سال 1395 بوده است.

وی ابراز داشت: سال 1397 یک ارزیابی کلی از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان جذب اعتبارات ملی توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه این استان انجام شود و در اختیار استانداری قرار دهد.

احمدی گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 از مبادله موافقت نامه های صوری توسط برخی از دستگاه های اجرایی این استان جلوگیری کنند و باید نظارت بیشتری در این زمینه شود.



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1397 22:08



» اخبار مرتبط:

  • پاداش بازنشستگان ۲۴ دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود
  • بیش از هزار میلیارد ریال به 22 طرح در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • یکهزار و 390 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180برای کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ ...
  • تصویب9600 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام