مشروح اخبار


» معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:برگزاری نمازجماعت در ادارات زمینه ساز ارائه مطلوبتر خدمات به مردم است



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار،گفت: برگزاری نماز جماعت در اداره ها موجب ترویج فرهنگ نماز و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان می شود.

به گزارش راک نیوز"سید محمدکاظم نظری، در مراسم تجلیل ازدبیران فعال اقامه نماز دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ، برگزاری نماز جماعت در اداره ها را زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب به مردم،تکریم بهتر ارباب رجوع و تقویت وجدان کاری کارکنان دانست و افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی و همچنین تبلیغ اثرات معنوی و اهداف والای نماز زمینه مشارکت خودجوش کارکنان در نماز جماعت را فراهم کرد.

بنابراین گزارش، دستگاههای برتر در خصوص فعالیت در ترویج نماز جماعت و همچنین فعال بودن نماز جماعت به صورت مستمر از سوی کارشناسان و ارزیابان به عنوان دستگاه های برتر سال 95 معرفی و امروز در این مراسم از دبیران اقامه نماز این ادارات تجلیل شد.

دبیرستاد اقامه نماز استان، در این مراسم از ابلاغ برنامه های ستاد اقامه نماز در سال 97 در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: با توجه به فراگیر بودن برنامه های ستاد اقامه نماز، امسال مانند سال گذشته برنامه های این ستاد از مهدهای کودک آغاز و در مدارس، دبیرستانها،دانشگاهها و حتی حوزه های علمیه و در بین خانواده ها نیز اجرا می شود.
چراغزاده، با بیان اینکه اجلاس سالانه ستاد اقامه نماز سال 96 که قرار بود 13 اسفند برگزارشود به خاطر حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر72 برگزار نشد افزود: این اجلاسیه در سال جاری از سوی استانداری و با هدف تکریم و تجلیل از عوامل برگزاری نماز جماعت در مساجد برگزار می شود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات دبیران اقامه نماز 28 دستگاه اجرایی تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1397 17:42



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران :زنان نقش موثری در ترویج فرهنگ نماز در خا ...
  • خبرنگاری از دهستان راک برگزیده حوزه نماز درکهگیلویه وبویراحمدشد
  • نخستین اجلاس استانی نماز در گچساران برگزار می شود
  • شهرستان باشت با کمبود جدی روحانی مواجه است
  • این هفته نماز جمعه تعطیل است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام