مشروح اخبار


» لزوم پایبندی به عهدمان تا 1400و حمایت از استاندار دولت



راک نیوز/انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه نود شش با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و اعتماد مجدد مردم به منادیان تدبیر و امید  تنها یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

به قلم :شهریار جمالی

أَوْفُوا بِالْعَهْد

انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه نود شش با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و اعتماد مجدد مردم به منادیان تدبیر و امید  تنها یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.
 لبیک گفتن به امید و اعتماد به تدابیر  دولتمردانِ منتخب ملت جهت تغییر در وضعیت بحران زده ی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مملکت موضوع مهمی بود که مورد توجه ملت و دلسوزان انقلاب قرار گرفت.

در این خصوص و در ابتدای شروع فعالیت دولت دوازدهم، رهبریِ معظم انقلاب رئیس دولت تدبیر و امید را دانشمندی فرزانه معرفی و مکررا به حمایت خود ازدولت اهتمام می ورزند. ایشان در اواخر سال گذشته (نود و شش) ضمن ابراز اعتقاد قلبی خود به مردم سالاری، احترام به رای مردم را متذکر شدند و اضافه نمودند به دولت(تدبیر و امید) کمک کرده ام و به این کمک ادامه خواهم داد. همچنین در بهمن ماه نود و شش با ابراز خرسندی از سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، در خواست نمودند که این راه باید ادامه یابد.
امامتاسفانه شاهد آن هستیم که  عده ای همواره جلوتر از رهبری حرکت میکنند، نه تنها به دولت کمک نمیکنند بلکه تفسیرات به رای خویش  را که بیشتر به تسویه حساب های سیاسی شباهت دارند، تنها الگوریتم خروج از مشکلات کشور میدانند. این افراد که بعضا خود را دلسوزان ملت و نظام معرفی میکنند، بیش از دشمنان خارجی انقلاب، سد راه پیشرفت و توسعه ی کشور شده اند، روز به روز نا امیدی رابه جامعه تزریق می کنند و هدفشان نشانه گرفتن امید مردم به آینده ای روشن است.
 نوسانات اخیر در بازار ارز که شناخت علت آن نیازمند تحلیل کارشانسی و تخصصی است را بدون توجه به تمامی جوانب و تلاش برای رفع مشکل، سلاحی برای پیشبرد اهداف شخصی و فرصتی مناسب جهت القای سیاست های نادرست خود به مردم دانستند.

ضمن  لزوم تلاش مستمر دولت در خصوص مشکلات اقتصادی و اتخاذ تدابیر مناسب جهت تعادل بخشیدن به نوسانات حاکم بر بازار ارز و اقتصاد کشور باید به این نکته توجه داشته باشیم که  بدون حمایت مردم از دولت، علاوه بر اقتصاد رفع بسیاری از مشکلات سیاسی اجتماعی و فرهنگیِ کشور نیز امکان پذیر نخواهد بود.
مردم خصوصا جوانان حامی دولت همواره به عهد خود تا پایان سال 1400 پایبندند و ان شاالله دولت نیز خلف وعده نخواهد کرد.
حامیان دولت تاپایان راه اجازه ی ترویج ناامیدی توسط معلوم الحالان را نخواهند داد، چرا که با اعتقادی راسخ و آگاهانه امید را یکی از راهکارهای حیات بخش زندگی می دانند.
امید تحفه ای الهی است که  باعث می شود دشواری ها و صعب العبوری مسیر نتواند انسان را پشیمان کند. لذا در مقابل حملاتِ خارج از انصاف و سازماندهی شده به منتخبین ملت، به عهد خود پایبند خواهند ماند و  دولت را در سطوح کلان کشوری و استانی حمایت کرده و به این حمایت ادامه خواهند داد.
 در سطح استان ، امروز مفتخریم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد سوای از انتقاداتی که به ایشان وارد است با جدیت در مقابل برخی به ظاهر دلسوزان مردم استان خصوصا شهرستان کهگیلویه به سان پولاد ایستاده است و هیاهوهای پوشالی و جوسازی های رسانه ای قلیل اشخاص، ذره ای از اهتمام ایشان  برای توسعه ی استان با استراتژی های نوین را مخدوش نخوهد کرد.

استاندار نماینده ی دولتی است که جوانان طالب اصلاح کهگیلویه برای پیروزی آن شبانه روز فعالیت کردند و این یک امر بدیهی است که  فارغ از تمامی مشکلات، حمایت از استاندار  در  اولویت جوانان سامان مظلوم و محروم کهگیلویه است.

علاوه بر این و در پایان این مطلب لازم است تلنگر دیگری را به دنبال سلسله تذکرات پیشین به برخی دوستان و مسئولین جریان اصلاحات در کهگیلویه ارائه نمایم . در اسفند ماه 94  که بسیاری ازخواص  مدعی اصلاحات صاحب قدرت بوده اند عده ای از دلسوزان جریان هشدار آمدن چنین روزهای را داده بودند.  هشدار آمدن روزهایی که وضعیت سیاسی کهگیلویه پر تنش می شود و افراد نالایق بر کرس های تکیه خواهند زد.  اما متاسفانه عدم دوراندیشی، تعصب، تک روی و طمع دستیابی به امتیازات آنی  باعث شد فریاد اتحدو اتحدوهای روشن ضمیران جریان ریشه دار اصلاحات کهگیلویه  نادیده گرفته شود.
 دوستان نامهربانی کردند و تصمیم دیگری اتخاذ شد که جبران آن سال ها زمان خواهد برد.
 تاریخ و گذشت زمان به خوبی نشان داد و در ادامه نشان می دهد که  عدم پایبندی به خرد جمعی و تشریک مساعی تبعاتی سو به دنبال دارد که  هم اکنون و به تدریج گریبانگیر همان تصمیم گیرنده گان خود رای شده و خواهد شد.

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را     الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

با آروزی رسیدن به موفقیت.



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1397 05:45



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر و تشکر ریس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان کهگیلویه از حضور مردم ف ...
  • تیم دسته دوم فوتسال مارون کهگیلویه در دولت تدبیر و امید ،قربانی بی تدبیری م ...
  • یکه تازی مدیران حامی بزرگواری در کهگیلویه/چراغ سبز به مخالفان اعتدال
  • دفاع تمام قد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • وارث قافله شکست خورده اقتصادی هستیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler