مشروح اخبار


» سنگ‌اندازان در مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده‌اند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی سنگ اندازان در مسیر توسعه این استان خبر داد و گفت: با این افراد به شدت برخورد و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم.


به گزارش راک نیوز، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انباشت تمامی ناکامی مدیران دستگاه‌های اجرایی سبب شده مردم مطالبات به حقی داشته باشند که انتظار می‌رود مدیران با ارائه راهکاری اجرایی و عملیاتی به خواسته‌های مردم پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه باید فرایندهای نظارت و کنترل را تعبیه کنیم تا مدیران برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند، عنوان کرد: تمامی مسئولان قبل از بروز مشکلات نسبت به رفع آن‌ها اهتمام داشته باشند و مدیری که حفظ جایگاه و روزمرگی گریبان‌گیرش بوده این مسئله را درک نمی‌کند و فردی که دارای فهم مدیریتی بوده دلیل نارضایتی مردم را بررسی و هرآنچه قانون اجازه داده برطرف می‌کند.

احمدی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جای سطحی نگری و بخشی نگری همکاری و تعامل بین بخشی را افزایش داده و باید بدانیم با بخشی نگری امکان نزدیک شدن به مرز توسعه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مدیران با وجود تخلفات گسترده در حوزه کاری‌اش ولی به دلیل ملاحضات صندلی‌اش حرف نزده ولی الان دنبال تعطیل کردن پروژه‌های عمرانی هستند، تصریح کرد: مدیر چون با نماینده عیاق نبوده و یا از مردم منطقه خوشش نمی‌آید دنبال تعطیل کردن پروژه است.گ

احمدی با تاکید بر اینکه به جای بخشی نگری جامع نگر و به جای مسئولیت گریزی مسئولیت پذیر باشیم، اظهار داشت: برخی مدیران برای حل مشکل بستگان خود تلفن برمی‌دارند و به دیگر مدیران التماس می‌کنند ولی حاضر نبوده گامی برای رفع مشکلات یک تولید کننده بردارند.

وی با بیان اینکه با مدیران بخشی نگر و کسانی که به هر دلیل چوب لای چرخ توسعه استان می‌کنند تندترین برخوردها را در نشست‌ها با آنان داریم، عنوان کرد: میراث طبیعی دارد نابود می‌شود کسی جوابگو نیست و البته در صورتی یک فعالیت عمرانی وجود دارد قبل از اجرا مردم باید توجیه شوند.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1397 18:47



» اخبار مرتبط:

  • مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند
  • تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحم ...
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler