مشروح اخبار


» همزمان با شروع هفته معرفی مشاغل : دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ‏بازدید می کنند



مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری طرح بازدید همگانی دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان در هفته مشاغل خبر داد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری طرح بازدید همگانی دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان در هفته مشاغل خبر داد.
فرج اله راد گفت:هفتة معرفی مشاغل، که هر ساله در هفتة اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می گردد، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آنها در جامعه آشنا شوند.
وی اظهار داشت: شغل از نظر لغوی، به معنای به کار واداشتن کسی و آن چه مایه مشغولیت می باشد، است. از طریق اشتغال، فرد فعالانه در جریان تولید و خدمات مشارکت می کند.
راد تصریح کرد:در دین  اسلام، کار یا شغل وسیله ای است برای کسب روزی حلال، خدمت به مردمان، جلب رضایت پروردگار و نزدیک شدن به خدا. ارزش انسان در اسلام، به چگونگی و اندازه کار اوست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا با توجه به علاقه و استعداد و توانایی که دارند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی که نتیجه اش انتخاب شغل در آینده می گردد،اقدام نمایند.
راد تاکید کرد:این طرح با هدف آگاهی و اطلاع رسانی به آحاد مردم در سطح استان با آموزشهای فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی  با معرفی ظرفیتها و توانمندیهای همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.
وی در پایان گفت:طرح بازدید دانش آموزی  از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته مشاغل از 1 لغایت 11 اردیبهشت جاری به مدت ده روز ادامه دارد و تمامی مراکز آموزشی ما در سطح استان آماده بازدید دانش آموزان علاقمند به مهارت های فنی و حرفه ای می باشند.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1397 12:28



» اخبار مرتبط:

  • رونمایی از 8 دستگاه خودرو سواری کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان کهگی ...
  • برگزاری اولین آزمون سنجش و ارزشیابی مهارت در دهستان زیلایی روستای موشمی
  • به مناسبت هفته فنی و حرفه ای صورت گرفت؛ بازدید فرماندار کهگیلویه از مرکز ف ...
  • رئیس آموزش فنی و حرفه ای گچساران:122 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای ...
  • سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler