مشروح اخبار


» معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران بود که به تصویب رسیده و اکنون در حال اجرا است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران بود که به تصویب رسیده و اکنون در حال اجرا است.

به گزارش راک نیوز، محمدکاظم نظری شنبه شب در آیین تجلیل از آزادگان و جانبازان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش گچساران که در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: ایثار به معنای فداکاری از حق خویش به خاطر دین است که اجر بالایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت ایثار اجتماعی در جامعه، بیان کرد: هدف از تجلیل از آزادگان و جانبازان ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در جامعه است زیرا بقای هر جامعه ای با ایثار است و اگر ایثار اجتماعی تقویت و به صورت فرهنگ نهادینه شود، یقینا آن جامعه مثال زدنی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اقدامات دولت تدبیر وامید برای بهبود وضعیت جامعه ایثارگری گفت: خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده شاهد در این دولت افزایش چشمگیری یافته است.

نظری افزود: خدمت رسانی به جانبازان زیر 25 درصد برای نخستین بار یکی از مهمترین اقدام‌های چهار سال گذشته به جامعه ایثارگران است.

وی ادامه داد: سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان بزرگترین اقدام دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران بود که به تصویب رسید و اکنون در حال اجرا است.

نظری گفت: در دولت تدبیر و امید و همچنین در برنامه ششم توسعه شاهد اتفاق های خوبی برای جامعه ایثارگران هستیم. 

وی با بیان اینکه متولی خدمات رسانی به جامعه ایثارگران تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست گفت:‌ اینکار یک فرایند فرابخشی است و نیاز به هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی دارد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی استان‌های کشور در دولت تدبیر و امید خبر داد.

نظری تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی است و در جنگ تحمیلی نیز ایثار گری و همدلی جامعه موجب پیروزی شد.



تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1397 23:40



» اخبار مرتبط:

  • مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری: دولت در برنامه ششم خدمات مناسبی برا ...
  • مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمدبه یک ممسنی تب ...
  • با حضور مسئولان ارشد کشوری اجلاسیه 1845 شهید کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه ب ...
  • اعضای گروه مشاوران استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران معرفی شدن ...
  • یک انتصاب جدید در دولت +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler