مشروح اخبار


» احداث 6 خانه جوان در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد/جزییات




به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت :۶ خانه جوان در یاسوج، لیکک، دهدشت، گچساران، باشت و سی سخت احداث می شود

۶ خانه جوان در یاسوج، لیکک، دهدشت، گچساران، باشت و سی سخت احداث می شود

سید محمدتقی علوی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از محل اعتبارات ابلاغی از تهران 5 خانه جوان در لیکک، دهدشت، گچساران، باشت و سی سخت و یک خانه جوان در یاسوج مرکز استان با اعتبار یک میلیارد تومانی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا داریم در هفته جوان، خانه جوان یاسوج را با حضور یکی از معاونان وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی کنیم، عنوان کرد: پیگیر نامگذاری یکی از خیابان‌های مرکز استان و حتی دیگر شهرها به نام "جوان" هستیم.

علوی از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی صاحب مقام ملی، آسیایی و بین المللی تا قبل از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود:  در هفته جوان امسال جشنواره نشاط در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تخفیف اماکن ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار، برگزاری اردوهای راهیان نور، راه اندازی اتوبوس جوان با همکاری دانشگاه‌ها، تلاش برای ایجاد نشاط اجتماعی، پیاده روی و ...از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته جوان سال 97 است.

علوی با تاکید بر اینکه حمایت از سازمان‌های مردم نهاد به عنوان یک اولویت در دستور کار است، ادامه داد: در گذشته 25 سازمان مردم نهاد در استان مشغول فعالیت بوده که این تعداد هم اکنون به 30 مورد رسیده است.

وی بیان کرد: توجه به جوانان از سیاسیت‌های نظام و مورد تاکید رئیس جمهور بوده که اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در راستای شکل گیری خودباوری و هویت شناسی جوانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

علوی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از زادواج، گفت: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه نهایت استفاده را برده و انتظار داریم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه کوتاهی نکنند.



تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1397 18:27



» اخبار مرتبط:

  • مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: شروع کلاس های آموزشی و مش ...
  • نام نویسی کارت جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی عضو هئیت رئیسه مجمع سازمان‌های مردم نهاد کشور شد
  • رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه: سالن ورزشی 1200نفری شهر دهدشت در ...
  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام