مشروح اخبار


» معاون سیاسی امنیتی استانداری:نخبگان جوان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و به‌کارگیری می شوند



 


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شناسایی نخبگان جوان این استان شد و گفت: این مهم با هماهنگی حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد .

معاون سیاسی امنیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت :|نخبگان جوان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و به‌کارگیری می شوند.

سید محمد کاظم نظری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه  بویراحمد اظهار داشت: تجلیل از  نخبگان جوان با هدف تشویق و ترغیب جونان به سمت افتخار آفرینی به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه قصوری در زمینه پویایی و نشاط جوانان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: بی توجهی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به ستاد ساماندهی امور جونان نگران کننده بوده که به طور حتم طی مکاتبه‌ای با وزارتخانه‌های متبوع  به رونوشت استاندار اعلام می‌شوند.

نظری با طرح این مسئله که وقت مدیر دستگاه اجرایی از وقت استاندار و معاونانش مهمتر نیست، ابراز کرد: مدیری که بنا به هر دلیلی امکان حضور در جلسه را ندارد باید موضوع را از قبل اطلاع رسانی کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هفته جوان باید سراسر شادی و نشاط باشد، ادامه داد: اداره کل ورزش و جونان با برگزاری برنامه‌های روتین نمی‌تواند خود را نشان دهد بلکه بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده این اداره توسط سایر دستگاه‌های فرهنگی همچون فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اجرایی می‌شود.

نظری بیان کرد: هیات‌های ورزشی در بخش‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های استان باید برای هفته جوان دارای برنامه بوده و به نوعی حضوری فعال و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته داشته باشند.

وی خواستار معرفی جوانان نخبه توسط رسانه‌ها بویژه شبکه استانی دنا شد و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع و کاربردی در حوزه بانوان نیز در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد و مجموعه استانداری در این زمینه آمادگی همکاری را دارند.



تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1397 18:37



» اخبار مرتبط:

  • احداث 6 خانه جوان در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد: برنامه مدونی برای پیشگیری از اعتی ...
  • زمان کوچ عشایر کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • معاون استاندار: سمن های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات خود را در فرمانداری ها ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler