مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ بهره‌مندی ۳۵۳ خانوار عشایری از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



۳۵۳ خانوار عشایری تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات مختلف این نهاد در سال بهره مند می‌شوند.


به گزارش راک نیوز ، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از خدمات ارائه‌شده به عشایر تحت حمایت در سال گذشته ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با یادآوری اینکه ۳۸ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی با جمعیت ۷۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: از این آمار، ۳۵۳ خانوار  عشایر هستند که کمیته امداد ممبی با ۱۱۳ خانوار بیشترین آمار عشایری تحت حمایت را دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۲۷ مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف به عشایر تحت حمایت ارائه شد، افزود: یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات مختلف به خانوارهای عشایری تحت حمایت هزینه شده است.
محبی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های ارائه‌شده برای مددجویان عشایری خدمات عمرانی است، اظهار کرد: در این خصوص ۸۷ مورد فعالیت عمرانی از جمله احداث مسکن، تعمیرات کلی و جزئی و انشعابات آب، برق و گاز در سال گذشته برای خانوارهای عشایری انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه عشایری باید هدفمند باشد، تصریح کرد: به‌منظور توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، ۴۷ مورد تسهیلات اشتغال و ۳۵ مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان عشایری در سال گذشته پرداخت شد. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء ۲۲ مورد جهیزیه به نوعروسان و ۱۰ مورد کمک به داماد را از دیگر اقدامات این نهاد برای جامعه عشایری تحت حمایت اعلام و بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به ۲۰۷دانش‌آموز و دانشجو، ۶۵ مورد کمک درمانی، ۶۷ موردی ویژه، توزیع ۱۷۵ مورد لوازم ضروری زندگی و ۱۲ مورد تسهیلات سربازی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای مددجویان عشایری در سال گذشته است. 
محبی تأکید کرد: باید با تعامل با دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی ارزشمندی به جامعه عشایری داشته باشیم و در رفع مشکلات آن‌ها به نحو مطلوب تلاش کنیم.



تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1397 09:23



» اخبار مرتبط:

  • معاون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
  • پرداخت 19 میلیارد ریال هزینه درمانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد: ارائه تسهیلات سربازی به 412 فرزند ...
  • پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویرا ...
  • ۱۳۰۰ نوعروس کهگیلویه‌ و بویراحمدی در نوبت دریافت جهیزیه هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler