مشروح اخبار


» اظهارات یک مدیر روابط عمومی علیه صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد : برای پوشش اخبار از ما پول میخواهد !



یکی از چالش هایی که دولت همواره با آن روبروست این است که دستاوردهایش در رسانه ا منعکس نمی شود و در نتیجه در جامعه هم نمود ندارد. این موضوعی است که در نخستین نشست شورای روابط عمومی استان در سال 97 به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بررسی شد.معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:


یکی از چالش هایی که دولت همواره با آن روبروست این است که دستاوردهایش در رسانه ا منعکس نمی شود و در نتیجه در جامعه هم نمود ندارد. این موضوعی است که در نخستین نشست شورای روابط عمومی استان در سال 97 به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بررسی شد.معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:شورای روابط عمومی باید هم فکری کنند تا وضعیت رو به جلویی داشته باشیم.روابط عمومی مشاور هر مدیر و رابط سازمان با جامعه و مردم است و نمود هر دستگاهی از طریق روابط عمومی اتفاق می افتد.سید محمد کاظم نظری افزود: بعضی دستگاه ها عملکرد خوبی دارند اما در جامعه خوب دیده نمی شوند و شاید یکی از دلایل عمده آن شیوه ارتباط روابط عمومی با رسانه ها و مردم باشد.
به گزارش راک نیوز از مرکز کهگیلویه وبویراحمد ؛در این نشست اعضای شورای روابط عمومی استان نیز مسائلی رامطرح کردند.
مصیب حیدری روابط عمومی کمیته امداد استان با گلایه از صداو سیما گفت: در بحث اطلاع رسانی صداوسیما تا قرارداد نباشد مشارکت نمی کند.
وی ادامه داد : بعضا کل اعتبار یک روابط عمومی به 30 میلیون تومان هم نمی رسد که صدا و سیما ادارات را مجبور می کند همه آن را با صداو سیما قرارداد ببندند.که هم هزینه ای که صدا و سیما گران است و هم توان روابط عمومی کم و در نتیجه بخشی از رسانه ها از جمله رسانه های مکتوب و مجازی و سایتها هم از دست می رود.



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1397 07:30



» اخبار مرتبط:

  • روابط عمومی اداره های کهگیلویه و بویراحمد برنامه راهبردی تدوین کنند
  • مدیرکل روابط عمومی استانداری: اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان تعیین ش ...
  • کسب مقام نخست روابط عمومی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد
  • توضیح صدا و سیما درباره قطع سخنرانی روز گذشته روحانی
  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler