مشروح اخبار


» آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود+زمان و مکان




سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مجدد آزمون استخدامی نیروهای شرکتی این دانشگاه در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ دکتر رحیم استوار گفت: شرکت کنندگان در این آزمون، داوطلبین آزمون سال گذشته هستند که برای این دوره از آزمون از آنها هزینه ای دریافت نمی شود.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور 3 هزار و 600 شرکت کننده؛ در دو حوزه خانم ها و آقایان در 5 ناحیه از شهر یاسوج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: سوالات آزمون توسط سازمان سنجش و مرکز آزمون های وزارت بهداشت و درمان طراحی شده که یک روز پیش از برگزاری آزمون در قرنطینه بازگشایی و اقدام به تکثیر آنها خواهد شد.

دکتر استوار افزود: با توجه به اینکه دانشگاه یاسوج در روزهای بیستم و بیست و یکم در حال برگزاری آزمون دانشگاهی خود است لذا آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان در 5 حوزه دانشگاه آزاد(فنی و انسانی) بلهزار، دانشگاه سما، مدرسه شهید علی پور و سایت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

وی با عنوان این مطلب که آدرس محل آزمون در کارت ورودی داوطلبین درج شده است، اذعان داشت: داوطلبین می توانند از تاریخ 18 لغایت 20 اردیبهشت ماه سالجاری با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به آدرس www.yums.ir   نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی استان، در پایان با اشاره به اینکه این آزمون با حضور 240 نفر تیم اجرایی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: اطلاعیه برگزاری آزمون از 10 روز قبل موعد مقرر ارسال و طی دو مرحله ارسال پیامک به داوطلبین زمان برگزاری آزمون اطلاع رسانی شد.

 

 



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1397 23:15



» اخبار مرتبط:

  • زمان برگزاری مجدد آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگ ...
  • استعفا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پس از لغو آزمون استخدامی
  • جنجال در آزمون استخدامی علوم پزشکی/آزمونی که نیمه کاره ماند
  • نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هفته آیند ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام