مشروح اخبار


» مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد



اکبریان زمین خواری را یکی از مهمترین معضلات این استان عنوان کرد و گفت: اسناد پنج هکتاراز زمینهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که مورد تعرض واقع شده بود را به نفع دولت صادر کردم.

راک نیوز  :مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین در یاسوج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم "حشمت الله اکبریان" مدیرکل سابق این اداره کل پس از هفت سال جای خود را به سعید محوری کارشناس اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران داد.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد بعداز ظهر سه شنبه در این نشست گفت: یکی از علل وعوامل اصلی در ارتکاب جرم و پرونده های حقوقی ریشه در مشخص نبودن حدود اراضی و املاک دارد که این مسئله در برخی موارد نزاعهای دسته جمعی را به همراه داشته است.

علی جمادی افزود: تثبیت مالکیت اراضی می تواند نقش چشمگیری در کاهش این جرائم داشته باشد.

وی فضای این استان را بسیار امن توصیف کرد و اظهار داشت: این استان فضای بسار مناسبی برای سرمایه گذاری و رشد تولید و اشتغال دارد.

جمادی همچنین به نبود اداره ثبت اسناد در برخی شهرستانهای استان اشاره کرد و خواستار ایجاد دو مرکز در دو شهرستان استان شد.

اکبریان در پاکدستی زبانزد بود

معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: تثبیت مالکیتها و شفاف سازی ها در این عرصه می تواند نقش مهمی در افزایش تولید و رشد اقتصادی داشته باشد.

مرتضی رهنما بر نهادینه کردن فرهنگ ثبت و آگاهی بخشی مردم برای صدور اسناد مالکیتی تاکید کرد و افزود:‌ اسناد زمین های کشاورزی می توانند به عنوان ضمانت تسهیلات بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند.

رهنما همچنین با تجلیل از خدمات اکبریان در اداره کل ثبت و اسناد استان، وی را یکی از پاکدست ترین مدیران این استان دانست و گفت: اکبریان در جلوگیری از حیف و میل بیت المال و زمین خواری در استان اقدامات قابل تقدیری داشته است.

وی تصریح کرد: پاکدستی و جلوگیری از سوءاستفاده از بیت المال باید مهمترین برنامه هر مدیری باشد.

رهنما عنوان کرد: بنای محکمی که مدیرکل سابق برجای نهاد باید با کیفیت بهتر ادامه یابد.

زیر بار تهدیدها و فشارها تسلیم نشدم

مدیرکل سابق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود در دورات تصدی این اداره کل گفت:  کبود فضای اداری یکی از مهمترین مشکلات این اداره کل در استان است که باید برای رفع آن تلاش کرد.

حشمت الله اکبریان میزان رضایت مندی مردم این استان از فعالیتهای این سازمان را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: این اداره کل در نظر سنجی که از سوی استانداری استان در سال 89انجام شد، به عنوان دستگاه نمونه استانی در این خصوص معرفی گردید.

وی همچنین با بیان اینکه تسلیم هیچ فشار و اعمال غیر قانونی نشدم، بیان داشت: خواسته غیر اصولی را از نزدیکترین دوستانم با عدالت عوض نکردم، اگر چه تحت فشارهای مختلف بودم.

اکبریان زمین خواری را یکی از مهمترین معضلات این استان عنوان کرد و گفت: اسناد پنج هکتاراز زمینهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که مورد تعرض واقع شده بود را به نفع دولت صادر کردم.

وی افزود: همچنین اسناد 87 هکتار از اراضی شرکت نفت گچساران که از سال 1323 مورد تعرض واقع شده بود، به نفع دولت صادر شد.

اکبریان، پاکدامنی، درک مشکلات مردم و خدمت به آنها را مهمترین رویکرد خود در زمان مدیریتی اش عنوان کرد.

در پایان این مراسم از خدمات حشمت الله اکبریان در این اداره کل تقدیر و سعید محوری به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان معرفی شد.



تاریخ انتشار : 29 شهریور 1391 02:32



» اخبار مرتبط:

  • آخرین خبرها از پرونده زمین خواری در " کوشک ابول "درکهگیلویه
  • نخستین مجمع عمومی جامعه ی سردفتران ودفتریاران استان کهگیلویه وبویراحمد ،بر ...
  • دربایگانی اسناد کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست کشوری
  • فضل‌الله اتابک مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد شد
  • انتصاب در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    • همشهری

    • 11 خرداد 1394 16:09
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    واقعا اقای اکبریان مردشریف ودرستکاری هستند وخداشاهده من اززمانی ایشون روشناختم بجزپاکی ودرستکاری چیزی ازایشون ندیدم واقعا استان مردهای باغیرت وخدمت گذارخوبی داره که متاسفانه قدرنشناسی وجاه طلبی بعصی افراد اونها به شهرهای دیگررفتند واستانمون هنوز محروم مونده ...
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام