مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسئولان شهرستان های گچساران و باشت در پی درگذشت محمد تاجگردون



پیام تسلیت مسئولان شهرستان های گچساران و باشتدر پی درگذشت محمد تاجگردون


پیام تسلیت مسئولان شهرستان های گچساران و باشت در پی درگذشت محمد تاجگردون

مسئولان شهرستان های گچساران و باشت با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت محمد(غضنفر) تاجگردون را به غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفتند.

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای شهر باشت

شهردار و اعضای شورای شهر باشت در پیامی درگذشت محمد(غضنفر) تاجگردون را به غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز، در متن پیام شهردار و اعضای شورای شهر باشت آمده است:

بازگشت همه بسوی خداست

نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، اگرچه اندوه بزرگی بر قلب شما سنگینی می‌کند، آن مرحوم تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست. در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و شما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.خداوند به شما اجر صابرین عنایت فرماید که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

رئیس شورای شهر دوگنبدان نیز در پیامی درگذشت محمد تاجگردون را تسلیت گفت.

متن پیام سید ناصر حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، با نهایت تاثر و تاسف ضایعه درگذشت پسرعموی گرامیان مرحوم غضنفر تاجگردون را به شما و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید ، علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و بازماندگان صبر و اجر عظیم ، دوام سلامت و طول عمر توام با عزت را از خداوند منان مسئلت می نمایم .

پیام تسلیت رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران

مدیر و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران نیز با صدور پیام جداگانه ای درگذشت محمد(غضنفر تاجگردون) را به غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و بیت ایشان تسلیت گفتند و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کردند.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1397 09:01



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت رئیس شورای شهر دوگنبدان به تاجگردون
  • نماینده مردم گچساران و باشت درگذشت جمعی از زائران گچسارانی امام رضا(ع) را ت ...
  • پیام تسلیت شهردار گچساران به غلامرضا تاج‌گردون
  • پیام تسلیت روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به نماینده محترم م ...
  • پیام تسلیت چهره های سیاسی ومقامات رسمی به دکتر تاجگردون+ متن پیام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler