مشروح اخبار


» پایان تیرماه مهلت جذب تسهیلات ایجاد اشتغال روستایی در استان/ نظارت بر تسهیلات اشتغال زایی برای جلوگیری از انحراف



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری بانک ها برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی شد و گفت: مسئولان با نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات مانع از انحراف این تسهیلات شوند.

به گزارش راک نیوز ؛جعفر گوهرگانی در نشست شورای اشتغال خواستار جذب اعتبارات اشتغال روستایی شد و گفت: سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی ۲۱۴ میلیارد تومان است که تا کنون ۱۵۴ میلیارد طرح در حوزه روستایی به بانک ها معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ بانک و یک موسسه  متولی تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان تیرماه مهلت دارند این میزان اعتبار را جذب کنند، گفت: بانک ها همکاری لازم را برای جذب این میزان اعتبار در حوزه روستایی را انجام دهند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مرحله نخست ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات حوزه روستایی است که بانک های استان تا پایان اردیبهشت ماه این میزان تسهیلات را باید جذب کنند.


گوهرگانی با بیان اینکه پرونده های اشتغال روستایی در استان ۲۳۰ مورد است، عنوان کرد: تا ۳۱ اردیبهشت ماه وضعیت این پرونده ها مشخص شود و در صورتی که متقاضیان از دریافت تسهیلات منصرف شوند مستندات به این کارگروه ارائه شود.


وی با تاکید بر اینکه کارگروه اشتغال اجازه تغییر بانک را به متقاضیان می دهد، اظهار داشت: دستگاه ها باید بر روند پرداخت تسهیلات نظارت مستمر داشته باشند تا در راستای تولید و ایجاد اشتغال هزینه شود و به انحراف نروند.


معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد اشتغال فراگیر یکی دیگر از برنامه های در دست استان در راستای ایجاد اشتغال است که تسهیلات این حوزه ۲۱۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۶۵ میلیارد تومان طرح به بانک ها در حوزه اشتغال فراگیر معرفی شده است.


گوهرگانی تاکید کرد: دستگاه ها بر طرح های معرفی شده به بانک نظارت داشته و میزان اعتبار جذب شده را مورد بررسی قرار دهند و در نشست هفته آینده با حضور استاندار گزارش وضعیت اشتغال روستایی را ارائه دهند.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1397 12:15



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت دوازدهم دغدغه توسعه روستاها را دارد
  • 2140 میلیارد ریال به اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • در کارگروه کمیته فنی اشتغال استان مطرح شد: اختصاص 20 میلیارد تومان به اشتغا ...
  • طرح اشتغالزای روستایی کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌ها معرفی شدند
  • معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 2102 میلیارد ریال تسهیلات اشتغا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler