مشروح اخبار


» واکنش نماینده ممسنی به لیست منشترشده درفضای مجازی مبنی برپارتی بازی برای بستگانش+تکذیب تصویب تقسیمات کشوری در ممسنی



مسعود گودرزی نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم بالاخره به لیست منتشرشده افرادتحت پوشش کمک های مالی بهزیستی واکنش نشان داد. او همچنین خبر فرماندار سابق ممسنی مبنی بر ارتقا یک دهستان به بخش جاوید را تکذیب نمود.

مسعود گودرزی نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم بالاخره به لیست منتشرشده افرادتحت پوشش کمک های مالی بهزیستی واکنش نشان داد. او همچنین خبر فرماندار سابق ممسنی مبنی بر ارتقا یک دهستان به بخش جاوید را تکذیب نمود.
به گزارش راک نیوز از ممسنی ؛ صبح امروز دکترمسعودگودرزی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ممسنی و رستم درنشستی با اهالی رسانه که به میزبانی بسیج رسانه در شهرنورآباد برگزار گردید حضور و به وسالات خبرنگاران پاسخ داد.
براساس این گزارش ، گودرزی به لیست های منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کمک های اداره بهزیستی به افرادی خاص نیز پاسخ دادند و گفتند: اگر وجدان بیدار داشته باشیم میتوانیم حقیقت را درک کنیم.اینکه بگویند چون من متعلق یک منطقه هستم نباید به افراد نیازمند و معلول آن منطقه کمک شود به دور از وجدان است ،منطقه ای با چند هزار نفر جمعیت حداقل ۵۰ معلول و نیازمند دارد.

وی درادامه افزود: ما در سفر به مناطق مختلف درخواست های زیادی برای کمکهای مالی دریافت میکنیم که آنها را جمع آوری و هرکدام را به یک اداره معرفی میکنیم.تعدادی به بهزیستی.کمیته امداد و… ولی هیچگاه در تقسیم و اعطای کمک به افراد خاص دخالت نمیکنیم.
عضو فراکسیون امید در بخشی از پرسش و پاسخ ها به خبرنگاران به موضوع شهر شدن بابامیدان و فهلیان وبخش جاوید واکنش نشان داد و گفت :ارتقا دهستان جاوید به بخش که مهندس پیکری فرماندارسابق ممسنی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار خبر داده بود که در وزارت کشور تصویب و بزودی ابلاغ میشود را  تکذیب کرد و گفت : هنوز این طرح از وزارت کشور به دولت نیامده است. کارهای آن تقریبا انجام شده است و پیگیری خواهیم کرد که تا چندماه آینده نهایی شود . در خصوص ارتقا فهلیان و بابامیدان به شهر هم هنوز بر روی تقسیمات باید کار شود و زمان بر خواهد بود.
گفتنی است تلاش بسیج رسانه ممسنی برای برپایی چنین نشستی قابل تقدیرمیباشد.



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1397 22:53



» اخبار مرتبط:

  • دیدار نماینده شهرستانهای ممسنی و رستم با وزیر آموزش و پرورش
  • گودرزی با خبرخوش آمد ؛قول مساعد وزیر نفت به ممسنی ها
  • سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ممسنی +فهرست برنامه ها
  • پیام تسلیت نماینده مردم ممسنی و رستم به امام جمعه ممسنی
  • تغییرفرماندار ممسنی ؛شاید وقتی دیگر /موافقت استاندار فارس با نرفتن فرماندار ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler