مشروح اخبار


» بازگشت امید به اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد |شهریارجمالی



تلاش و خدمت جناب آقای پرواز در سابقه ی سیاسی، اجتماعی و اجرایی ایشان بر همگان روشن است، صداقت و زلالی افکار بعلاوه خستگی ناپذیری وی در خدمت به همه ی آحاد مردم بدون توجه به جریانات سیاسی از اصلی ترین نقاط قوتشان محسوب می شود.


راک نیوز

شهریار جمالی:

اپیزود اول:
انتخاب جناب آقای سید علی پرواز بعنوان مدیر کل سیاسی انتخاباتی استان کهگیلویه وبویراحمد در گام اول نوید بخش آینده ای درخشان برای مردم و به دنبال آن جریان اصلاحطلب ی در استان است، پرواز انسانی شریف، صادق و مهمتر از همه ثابت قدم در جریان فکری خود بوده است اما با این وجود ایشان در سال های گذشته مورد بی مهری کسانی قرار گرفت که خود با همت جوانان و احزاب سیاسی اصلاحطلب به قدرت رسیدند و چون نرمی کرسی های زود گذر را لمس کردند قافیه را باختند و ماهیت ذات خود را هویدا ساختند. غافل از آنکه؛

بوی یک رنگی از این نقش نمی‌آید خیز…

اپیزود دوم: با وجود تمام مشکلات و کارشکنی های برخی خواص، فضای قومی و قبیله ای حاکم بر استان، فضا سازی های رسانه ای و فشار های معدود گروه های شناخته شده برای مردم و سیاسیون محلی، اما این اقتدار و شجاعت استاندار کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر احمدی است که ستودنی و قابل تحسین می باشد. لذا متعاقب اعلام حمایت های پیشین، مجددا حمایت از سیاست ها و خط مشی ایشان را تجدید خواهیم نمود و امیدواریم همچنان در این راه پرپیچ و خم سرافرازانه به جلو حرکت کنند.

اپیزود سوم: تلاش و خدمت جناب آقای پرواز در سابقه ی سیاسی، اجتماعی و اجرایی ایشان بر همگان روشن است، صداقت و زلالی افکار بعلاوه خستگی ناپذیری وی در خدمت به همه ی آحاد مردم بدون توجه به جریانات سیاسی از اصلی ترین نقاط قوتشان محسوب می شود.
پرواز در انتخابات اسفند ماه سال۹۴ کهگیلویه نشان داد که در حمایت از جریان اصیل اصلاحطلبی همواره پیش قدم بوده و تمام تلاشش برای موفقیت اصلاحات را به کار گرفته است، از این رو ایشان از حمیات گسترده ی خواص، احزاب، جوانان و دوستداران جریان اصلاحطلبی در استان و خاصه ی آن در شهرستان کهگیلویه برخوردار است.

ایپیزود چهارم: با وجود بد عهدی ها و رفتارهای دون شان برخی دوستان مدعی اصلاحطلبی دردوره های گذشته، امیدواریم شاهد خاتمه ی حواشی ناپسند توزیع شده در استان که مخل خدمت به مردم است باشیم تا امثال جناب آقای پرواز بتوانند در جایگاه خویش در خدمت به مردم مظلوم کهگیلویه و بویراحمد و همچنین اتحاد و انسجام اصلاحات در استان موفق باشند.

با آرزوی توفیق
شهریار جمالی

 



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397 20:09



» اخبار مرتبط:

  • لزوم پایبندی به عهدمان تا 1400و حمایت از استاندار دولت
  • لزوم عبرت از اصولگرایان و اعمال برخی اصلاحات در دولت دوازدهم بقلم شهریار جم ...
  • اصلاح طلبان وحدت را سرلوحه انتخابات پیش رو قرار دهند
  • دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:ایثارگران و پایداری و مؤتل ...
  • مخالف سنگ‌اندازی پیش پای منتخبان مردم هستیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler