مشروح اخبار


» بانک های عامل در حوزه نهادهای حمایتی بهترین عملکرد را داشته باشند



راک نیوز:علی محمد احمدی در شورای هماهنگی بانک های استان، گفت: بانک های عامل استان در حوزه نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و زندانیان بهترین عملکرد را داشته باشند.


وی افزود: چون جمعیت روستایی وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان بالا است برای کاهش محرومیت، مهاجرت و برای توانمند سازی آنها همه دستگاه های اجرایی و بانک های استان در ارائه خدمات، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال امسال با جدیتی بیشتری پای کار بیایند. 

استاندار، تلاش بانک های عامل در پرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغال افراد تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) و ۴۹ میلیارد ریال به افراد زیرچتر حمایتی بهزیستی را قابل تقدیر بیان کرد و افزود: متاسفانه نام برخی از بانک ها که سهمیه بالایی هم داشته اند را در این زمینه نمی بینم.

وی گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح در کمیته امداد امام(ره) استان که باعث خودکفا و خارج شدن این تعداد از افراد تحت پوشش این نهاد در ۹۶ شده گام مهم در توانمندسازی آنهاست.

احمدی یادآور شد: اینکه چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در نوبت برای قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد استان در سال گذشته بود که با توانمند سازی به ۸۰۰ نفر کاهش یافت، حرکت ارزنده ای است و امسال باید به این موضوع توجه جدی تری شود. 

وی با بیان اینکه، سطح تسهیلات در سال جاری چشمگیرتر از پارسال است، تاکید کرد: بانک ها، دستگاه های اجرایی بخصوص نهادهای حمایتی از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش به عمل آورند.

احمدی به یک هزار و ۶۸۶ پرونده افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) متقاضی دریافت تسهیلات خود اشتغالی اشاره و به تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار آنها تاکید کرد و گفت: زندانیان نیازمند که خانواده های آنها قطعا در شرایط سختی بسر می برند، هم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

استاندار تاکید کرد: بانک ها از مسائل اجتماعی و مشکلات عدیده مردم غافل نشوند چرا که همه دغدغه ها ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات مردم است.

وی تاکید کرد: به مشکلات مردم بخصوص افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نگاه اخلاقی و انسانی داشته باشیم و برای کمک به آنها به دنبال بهانه و توجیه غیرمنطقی نباشیم.



تاریخ انتشار : 29 خرداد 1397 18:23



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: هدفگذاری ساخت ۸۰۰ مسکن مددج ...
  • 84 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید
  • پرداخت116 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد گچساران
  • پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد گچساران
  • پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراح ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler