مشروح اخبار


» مهلت بهره مندی کارفرمایان از بخشودگی جرائم بیمه ای دهم تیر پایان می یابد



مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد : کارفرمایانی که دارای بدهی معوق حق بیمه به این سازمان هستند ، تا دهم تیرماه جاری فرصت دارند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و پرداخت یا تقسیط بدهی خود ، از مزایای بخشودگی جرایم بیمه ای بهره مند شوند .

به گزارش راک نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی گفت : به منظور همکاری با کارفرمایانی که تا کنون موفق نشده اند برای تعیین تکلیف بدهی خود و استفاده از این تسهیلات مراجعه کنند ، شعب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور روزهای نهم و دهم تیرماه تا ساعت ٢٠ دایر و پاسخگوی کارفرمایان خواهند بود .

وی افزود : قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب که در تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی در حال اجرا است شامل کارفرمایان کارگاههای معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

وی هدف از اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را حمایت از تولید داخلی، رونق فضای کسب و کار و کمک به کارفرمایانی دانست که درایجاد بحران و عدم پرداخت حق بیمه مقصر نبوده اند ، بلکه نوسان های ارزی و پدیده های طبیعی(زلزله و..) منجربه بدهی آنها به سازمان تامین اجتماعی شده است.

نورمحمدی اظهار داشت : کارفرمایان واجد شرایط تا دهم تیرماه مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه ای به شعب تامین اجتماعی ارائه تا شعب نسبت به بررسی آنها اقدام کنند.

وی افزود : چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجای بدهی را نداشته باشند، می توانند درخواست تقسیط بدهی خود را ارائه دهند و اگر در ١٢ ماه تقسیط کنند از ١٠٠درصد بخشودگی برخوردار می شوند و چنانچه در ١٨ ماه بدهی خود را پرداخت کنند از ٨٥ درصد بخشودگی بهره مند می شوند، در ٢٤ ماه بدهی خود را تقسیط کنند از ٧٥ درصدبخشودگی برخوردار هستند و اگر در ٣٠  و یا ٣٦ ماه قسط بندی کنند به ترتیب از ٦٠ و٥٠ درصد بخشودگی برخودار می شوند.

وی گفت : کارگاه های فعال مشمول استفاده از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب هستند و این طرح شامل کارگاه های غیرفعال نمی شود .



تاریخ انتشار : 7 تیر 1397 18:55



» اخبار مرتبط:

  • مهلت یک ماهه پرداخت بدهی شهرداری دهدشت به تامین اجتماعی استان
  • اعلام آخرین فرصت بخشودگی جرائم معوقات تامین اجتماعی
  • تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler