مشروح اخبار


» سرمقاله روزنامه افکار مردم: موشک های نقطه یاب آقای استاندار انتظارآفرین اما ...



روزنامه افکار مردم در شماره 456 این نشریه در 23تیرماه ۹۷ سرمقاله ای را با عنوان" موشک های نقطه یاب آقای استاندار انتظارآفرین اما ..." منتشر کرده است.


در این سرمقاله به قلم سید محمد دانشی مدیرمسئول این نشریه آمده است: 

مدتهاست که آقای استاندار نقاط ضعف مدیران را هدف گرفته است.

بدون توجه به گرایش های سیاسی و مدیریتی و منطقه ای نیم نگاهی به این سامانه موشکی آقای استاندار می تواند حقایق و وقایعی را به مردم نشان دهد و امید ها و انتظاراتی به وجود آورد.

اما در این حیطه نظارتی که ورود آقای استاندار در موارد زیادی به حق بوده و در جاهایی هم ایراداتی از جنس گزارشات ناسیونالیستی و فامیل گرایی برخی ازمشاورین و معاونین به ایشان وجود داشته که امید است مدنظر ایشان قرار گیرند.

اما در حقیقت نوعی انتظار وامیدواری در بین مردم به وجود آورده است.

بطور مثال استخدام های فله ای بعضی مدیران کل ، ناتوانی و ضعف برخی مدیران، قوم و خویش بازی و فامیل گرایی برخی دیگر از دست اندرکاران،  عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی و ... زمینه ورود و برخوردهای خوب آقای استاندار را به دنبال داشته است.

ضمن تشکر از این اقدام، دو سوال پیش روی تحلیلگران قرار گرفته است:

 اول اینکه چرا  موشک های نقطه یاب آقای استاندار به سمت برخی مدیران ناتوان و عملکرد ناصواب آنها شلیک نمی شوند. 

دوم با وجود اینکه نقش حمایتی نمایندگان از این مدیران ضعیف و ناتوان که راه نجاتشان در انتخاباتی عمل کردن و ارائه خدمات به بستگان و قوم و خویشان خود و نمایندگان  است، کاملا مشهود و پررنگ است چه راه حلی برای برخورد با آنها توسط آقای استاندار ارائه می شود و حل مشکل می گردد.

روزنامه افکار مردم قصد دارد جهت حمایت از سامانه موشکی آقای استاندار و کنترل سپر موشکی نمایندگان، عملکرد غیرعادلانه ، ناصواب  و ضعیف برخی دستگاه ها که متاسفانه نام برخی امید و آفرینش کار و شغل و خدمت رسانی به مردم است ولی فقط در اختیار جامعه ای غیر از جامعه هدف قرار می گیرند،  گزارشاتی و درد دل هایی از مردم را مطرح نماید.

در همین جا از همه مردم عزیز و اصحاب سخن و قلم انتظار دارد تا نظرات و دیدگاه های خود را درخصوص عملکرد اینگونه مدیران به سامانه اطلاع رسانی روزنامه افکار مردم ارسال فرمایند.



تاریخ انتشار : 23 تیر 1397 13:45



» اخبار مرتبط:

  • سرمقاله روزنامه افکار مردم: استان کهگیلویه وبویراحمد یک نماینده دارد
  • ممانعت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور برخی مدیران در کارگروه شورای اش ...
  • بررسی استاندار پیشنهادی فارس چهارشنبه در دولت/ نگاه مثبت به افشانی
  • لغو حکم برخی مدیران و مشاورین استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست عجیب لیدر هدایت خواه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler