مشروح اخبار


» راه نجات بویراحمد درتخریب تاجگردون نیست/اشتباه سیاسیون بویراحمد در گردش به راست



سبقت شهرستان گچساران و باشت در روند توسعه به لحاظ زیرساخت های شهری در طی 6 سال گذشته روندی رو به جلو داشته است.

برای این رشد اگرچه شاخص های آماری میتوانند گواهی بر راستی آزمایی این روند باشند اما بی اعتنایی جامعه به آمارها در طی سال های گذشته این فرصت را فراهم میکند تا آنچه با چشم دیده میشود را بتوان دلیل بهتری برای اثبات ادعای مطرح شده بدانیم.


راک نیوز - سبقت شهرستان گچساران و باشت در روند توسعه به لحاظ زیرساخت های شهری در طی 6 سال گذشته روندی رو به جلو داشته است.

برای این رشد اگرچه شاخص های آماری میتوانند گواهی بر راستی آزمایی این روند باشند اما بی اعتنایی جامعه به آمارها در طی سال های گذشته این فرصت را فراهم میکند تا آنچه با چشم دیده میشود را بتوان دلیل بهتری برای اثبات ادعای مطرح شده بدانیم.

دربخش سلامت ساخت و تعمیر بیمارستان و افزایش چشم گیر تعداد تخت های بیمارستانی دراین شهرستان روند رشد را به گونه ای طی نموده که چندماه پیش در مراسم تجلیل از پرستان ،غلامرضاتاجگردون از امکان پاسخگویی به نیاز بیماران دیگر شهرستان های استان در گچساران خبر داد و یادآور شدند تعداد تخت های بیمارستانی دراین شهرستان بیش از نیاز و می تواندپاسخگوی نیاز استان باشد.

این رشد در توسعه زیر ساخت را حتی میتوان در آسفالت خیابان های اصلی شهر دید؛ قیاسی که مطلوبیت برخی از خیابان های اصلی گچساران نسبت به یاسوج را نشان میدهد. ساخت چند ده زمین چمن مصنوعی از دیگر شاخص های این توسعه زیر ساختی است.

تاجگردون به واسطه تفکر اصلاح طلبی حاکم در جامعه ایران که در همه انتخابات ها وقتی مردم با صندوق رای آشتی کرده بودنداصلاحات بیشترین رای را درسبد خود می دید توانسته بود در دور نهم بررقبا پیروز شود وبا استفاده از تخصص وتجربه بودجه ای خود در این کمیسیون ریاست را کسب نماید.

او در این دو دوره توانسته گچساران را به یک شهر برخوردار از حداقل استاندارد ها  نزدیک نمایدوتا کنون دراین مسیر موفق بوده است.اگرچه بخش وسیعی از این موفقیت را مدیون سهم بودجه نفتی گچساران است اما نباید فراموش کرد که او حتی اگر در بویراحمد یا دنا هم نماینده بود حتما شرایط این دو شهرستان بهتر از حال روز کنونی بوده .

بعنوان مثال تاجگردون در حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج مخالف دو وزیر راه و تعاون بوده و همه تلاش خود را برای عزل آنها به کار بست و موفق نشد اما زارعی نماینده بویراحمد موافق وزیر راه بوده ودر طول سفر به استان وی را همراهی میکرد اما حال ماه ها پس از سقوط هواپیما می بینیم در فرودگاه یاسوج شرکت هواپیمایی آتا سرویس میدهد(یک شرکت دست چندم از نظر کیفیت ) با یک قیمت شناور تا نیم میلیون تومانی و در فرودگاه گچساران شرکت هواپیمایی ماهان که در طی سال های گذشته از آن به عنوان تاپ ترین شرکت هواپیمایی داخلی نام برده می شود.

جالب تر اینکه نماینده مردم بویراحمد عضو کمیسیون صنایع نیز میباشد و بایستی زارعی موفق تر از تاجگردون عمل کند اما دیده میشود این انتخاب نوع هواپیما هیچ گونه ارتباطی به امتیازات نفتی هم ندارد و تنها برگرفته از قدرت چانه زنی شخص نماینده می باشد.

منصفانه این است که تاجگردون جز در انتصابات مدیریتی در سطح استان در تخصیص اعتبارات شهرستانی گچساران و قدرت چانه زنی خودش ریالی از اعتبارات بویراحمد ویا کهگیلویه را غصب نکرده است و بارها وی با استناد به قسم جلاله درمورد تقسیم بودجه براین ادعا صحه گذاشته است.

با این اوصاف بارها و بارها دیده شده که رسانه ها و گاها سیاسیون در بویراحمد راه موفقیت خود را در حمله به تاجگردون احساس میکنند تا جائیکه در هفته گذشته ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد ودنا در یک نشست دینی در گچساران به انتقاد از تاجگردون پرداخته است.

حمله به تاجگردون توسط هدایت خواه اصولگرا با اضافه کردن رسانه های نزدیک به غلام محمد زارعی در بویراحمد و دنا این فرصت را برای جمع بندی فراهم میکندکه مخاطب به این نتیجه برسد برخی سیاسیون برای برون رفت از زیر بار انتقادات راحت ترین راه یعنی خروج از یاسوج و با کمی گردش به راست سمت وسوی گچساران و حمله به تاجگردون را بعنوان بهترین گزینه در این روزها انتخاب میکنند .

آن هم در این  روزهایی که مردم عادی یک روستا در قلب بویراحمد  از تاجگردون درخواست کمک میکنندوگلایه های خود را از مسئولان مرکز نشین استانی حواله نماینده ای صدها کیلومتر دور تر از بویراحمدبرای  مطالبه ابراز میکنند.
آذین فرهادی -خبرنگار راک نیوز. شیراز



تاریخ انتشار : 23 تیر 1397 15:16



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون: بازسازی تأسیسات نفت گچساران 1 میلیون شغل ایجاد می کند
  • گچساران به قطب درمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل می شود
  • پیام تبریک مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد به دکتر غلامرضا تاجگردون+م ...
  • نماینده گچساران از تخصیص اعتباری 1000میلیاردی به جاده چرام خبر داد!
  • تاجگردون: دلم برای آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا می‌سوزد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler