مشروح اخبار


» کارت جایگزین دفترچه تأمین اجتماعی درکهگیلویه وبویراحمدمی شود/جزییات



مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارت هوشمند تا پایان امسال جایگزین دفترچه های تأمین اجتماعی در این استان می شود.


به گزارش راک نیوز، عباس نورمحمدی روز یکشنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: هدف از این اقدام صرفه جویی در مصرف کاغذ و شتاب بخشی و سهولت در ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: فعال شدن ماهانه این کارت هوشمند منوط به پرداخت حق بیمه توسط بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 19 تا 25 تیر هر سال به عنوان هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شده و این نهاد عمومی غیردولتی با وجود داشتن رسالت های گسترده هیچ بودجه ای از دولت دریافت نمی کند.

نورمحمدی عنوان کرد: پرونده بیمه شدگان و مستمری بگیران کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شعبه های تأمین اجتماعی این استان اسکن شده و به صورت الکترونیکی ارسال می شوند و نیازی به ارسال دستی آنها نیست.

وی ابراز داشت: تمامی خدمات مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به صورت نوین به آنها ارائه می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به آمار، گفت: بخشودگی جرائم دیرکرد کارفرمایان این استان برای سومین سال متوالی از 10 اردیبهشت تا 10 تیر امسال در استان اجرا شد.

نورمحمدی اظهار داشت: هدف از چنین اقدام مهمی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار حمایت از کالای ایرانی و تلاش برای رونق روزافزون تولید و وضعیت اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بدهی معوق تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های مختلف اجرایی این استان حدود 900 میلیارد ریال است.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیزات پزشکی موجود در مراکز درمانی تأمین اجتماعی این استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان و جلب رضایت آنان از نوع پیشرفته است.

نورمحمدی عنوان کرد: 97 هزار و 767 بیمه شده اصلی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی این استان نیز 12 هزار و 98 خانوار است.

وی ابراز داشت: ماهانه به طور میانگین حدود 270 میلیارد ریال توسط تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مستمری، بیمه، درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیر، اعطای بن، عیدی و عائله مندی به هزینه کفن و دفن مستمری بگیران هزینه می شود.

نورمحمدی گفت: 543 نفر در کهگیلویه و بویراحمد به طور ماهانه بیمه بیکاری دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: یک هزار و 366 زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد بیمه مشاغل خانگی در زمینه های صنایع دستی، قالیبافی و دوخت البسه محلی هستند.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1397 05:15



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت ماهانه 261 میلیارد ریال مستمری به بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد 970 میلیارد ریال از کارفرمایان مطالبه دارد
  • بیش از 70 درصد خدمات اداره تامین اجتماعی گچساران به ‌صورت غیر حضوری ارایه م ...
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ه ...
  • مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler