مشروح اخبار


» اجرای خاموشی با برنامه برق در پنج شهر استان/ افزایش 6 درصدی مصرف برق در ساعت پیک بارمصرف



مدیردیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاموشی با برنامه برق در پنج شهر استان و روستاهای حومه فردا اعمال خواهد شد.

به گزارش راک نیوز "مهندس فتح الله پشت دار  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  رادر گچساران از خاموشی با برنامه برق در پنج شهر استان و روستاهای حومه خبر داد.

مدیر دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خاموشی برق با برنامه از امروز در برخی از شهرستان‌های استان اعمال شده  است، گفت:  در روز یک مرداد ماه  خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار مصرف در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، دنا ، بویراحمد و بهمئی این استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه زمان‌بندی خاموشی برق با برنامه  یک ساعت و 20 دقیقه خاموشی برق در شهرستان اجرا خواهد شد، بیان کرد:  در بخش‌های قلعه رئیسی ، دیشموک و روستاهای تابعه شهرستان کهگیلویه خاموشی برق از ساعت 10: 50 دقیقه صبح الی 12:10 دقیقه خواهد بود.

مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه عنوان کرد:  خاموشی برق در منطقه ماهور باشت گچساران در  پمپاژ کشاورزی این منطقه فردا از ساعت 11:50 دقیقه تا 17:10 دقیقه مشمول خاموشی بابرنامه مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف است.

پشت دار  ابراز کرد: در مناطقی از جمله  بخش پاتاوه شهرستان دنا ، روستای بهرام بیگی، دهستان سادات محمودی و روستاهای تابعه  از ساعت 12:50 دقیقه تا 14:10 دقیقه در این ساعات قطع و وصل برق خواهیم داشت.

وی  در ادامه به دیگر مناطق استان  اشاره و ابراز کرد: در شهرستان بویراحمد در دهستان کاکان و روستاهای مادوان و بلهزار یاسوج نیز از ساعت 13:50 دقیقه تا 15:10 دقیقه فردا نیز خاموشی و وصل برق اجرا می‌شود.

پشت دار از اجرای خاموشی بابرنامه برق در شهرستان گچساران  در برخی از مناطق این شهرستان از ساعت  14:50 دقیقه تا 16:10 دقیقه  و در شهرستان بهمئی از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف خبر داد.

مدیردیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  مصرف برق در این استان در پیک بارمصرف به شش درصد افزایش رسیده است.



تاریخ انتشار : 31 تیر 1397 18:29



» اخبار مرتبط:

  • اجرای خاموشی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد +فهرست کامل
  • ادارات بهمئی در کهگیلویه وبویر احمد فردا تعطیل است
  • جوابیه اداره برق شهرستان کهگیلویه در پی قطعی برق شب گذشته چاروسا ودیشموک
  • نشست خبری ریس اداره ی برق شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه برگزار شد.
  • درخواست مدیرعامل شرکت برق از استاندارکهگیلویه و بویراحمد:پنجشنبه ها را تعط ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler