مشروح اخبار


» انتقاد تند نماینده ممسنی : برخی آقایان کار دیپلماتیک را تنها کت و شلوار پوشیدن و ادکلن زدن می دانند



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی سفرا فکر می کنند همین که هیاتی را به ایران اعزام کنند کفایت می کند درحالیکه باید برنامه داشته باشند


به گزارش خبرنگار سیاسی راک نیوز ؛ دکتر مسعود گودرزی در خصوص اینکه رئیس جمهور از سفرای ایران در سایر کشورها خواسته تا با توان بیشتری و بدون تشریفات معمول دیپلماتیک به دنبال بهبود روابط اقتصادی ایران با سایر کشورها و شرکت ها شوند، اظهار داشت: رئیس جمهور باید افزایش فعالیت را از خودش شروع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی فکر می کنند پس از آنکه به مقام وزارت، معاون وزیر یا مدیرکل میرسند صرفا باید کت و شلوار به تن کنند و ادکلن بزنند در حالیکه باید بدوند، البته صرفا دویدن ها در شرایط فعلی فایده ای ندارد و باید برنامه داشته باشند.

 نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه سفرای ایران در سایر کشورها باید در شرایط جدید فعالیت خود را افزایش دهند.

گودرزی ادامه داد: اطلاعات سفرای کشورهایی که در ایران هستند و اطلاعات سفرای ما از کشورهایی که در آن هستند را باید مقایسه کنیم.

وی افزود: سفرای برخی کشورهای پیشرفته، اطلاعاتی از کشور و برخی استان های ما در اختیار دارند که اطلاعات آن ها از استانداران ما در آن استان بیشتر است. این اطلاعات را تبدیل به برنامه می کنند و بر مبنای آن عمل می کنند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس بیان کرد: اگر سفرای ما خوب بودند که می توانستند ارتباطات خوبی را ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی سفرا فکر می کنند همین که هیاتی را به ایران اعزام کنند کفایت می کند درحالیکه باید برنامه داشته باشند و پروژه ای را تعریف کنند و تا آخر آن را پیگیری و رصد کنند تا طرفهای مقابل برای سرمایه گذاری قانع شوند و با داشتن اختیاراتی، تضمین های لازم را بدهد ولی اکنون کار سفرای ما فقط ملاقات های پروتکلی و تشریفاتی است./

 



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1397 20:31



» اخبار مرتبط:

  • کنایه "احمدی" به نماینده اصلاح طلب ممسنی : امسال ظاهرا به رای بازنشستگان ...
  • سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ممسنی +فهرست برنامه ها
  • نوذر شفیعی:نمایندگان پیش از آنکه محلی‌گرا باشند باید ملی فکر کنند
  • نماینده مردم ممسنی:استانی شدن انتخابات سبب رسیدگی بهتر به حوزه‌های انتخابی ...
  • اظهارات غیرکارشناسی معاون اول رئیس جمهور!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler