مشروح اخبار


» نخستین همایش مشترک سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با فعالان بخش خصوصی



اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز میزبان نخستین همایش مشترک سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با فعالان بخش خصوصی بود.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز میزبان نخستین همایش مشترک سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با فعالان بخش خصوصی بود.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق یاسوج در این همایش که با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران برگزار شد، سفرا و فعالان بخش خصوصی در قالب ۵۱ کارگروه به بررسی مسائل مرتبط با تجارت با ۵۱ کشور هدف پرداختند.
جبار کیانی پور (رئیس اتاق یاسوج) رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی و چنگیز هاشمی نائب رئیس اتاق یاسوج نیز در این همایش حضور داشتند. در نشست‌های هر کارگروه علاوه بر سفیر ایران در کشور مربوطه، سرکنسول‌های ایران در شهرهای مختلف آن کشور نیز حضور داشتند.
روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی، روسای اتاق‌های استانی معین هر کشور و همچنین نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی که در قالب طرح «یک تشکل، یک کشور» مسئول پیگیری روابط تجاری با کشور هدف هستند نیز در نشست هر کارگروه حضور داشتند. همچنین همزمان با نشست کارگروه‌ها، دو نشست تخصصی مربوط به کشورهای آفریقایی و قاره آمریکا با حضور سفرای این‌کشورها و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.
بررسی مشکلات بانکی و راهکارهای نقل و انتقال پول، مشکلات بیمه‌ای، مسائل گمرکی و حمل و نقل، فعالیت شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های تجاری، حل و فصل اختلافات تجاری میان تجار، و پتانسیل‌های موجود برای انعقاد موافقت نامه‌های تجارت ترجیحی و تجارت آزاد جزو مهم‌ترین محورهای دستور کار نشست کارگروه‌ها در همایش امروز اتاق ایران بود.
به گزارش راک نیوز ؛ کارگروه بررسی مسائل مرتبط با تجارت ایران با کشورهای اتریش و اسلواکی با حضور عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و آکرودیته اسلواکی، جبار کیانی پور رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی و پدرام سلطانی رئیس اتاق مشترک ایران و اتریش نیز صبح امروز برگزار شد.



تاریخ انتشار : 7 مرداد 1397 22:01



» اخبار مرتبط:

  • روحانی تهران را به مقصد سوئیس و اتریش ترک کرد/یک کهگیلویه و بویراحمدی از بخ ...
  • روحانی تهران را به مقصد سوئیس و اتریش ترک کرد/یک کهگیلویه و بویراحمدی از بخ ...
  • اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می‌کند برگزاری کارگاه آشنایی با اصلاحیه قانون ما ...
  • رئیس اتاق بازرگانی خبرداد:هیات تجاری کشور عمان به کهگیلویه و بویراحمد سفر ...
  • روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی یاسوج معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام