مشروح اخبار


» پاسخگویی مستقیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسائل و مطالبات مردم با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد



استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق شبکه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین) به درخواست ۲۰ نفر از هم استانی ها پاسخ گفت.

به گزارش راک نیوز "علی محمد احمدی در حاشیه این برنامه  بیان کرد: یکی از برنامه های جدی دولت در سطح ملی استقرار میزخدمت در دستگاه های دولتی و ادارات، ملاقات عمومی، بازدید و سرکشی از مناطق مختلف استان و جوابگویی به درخواست های مردم از طریق شبکه سامد است که همه موارد در این استان عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه ها با هدف و در راستای تکریم ارباب رجوع، رفع موانع تولید و اشتغال، پاسخگویی به مطالبات و درخواست های بحق و قانونی مردم، تسریع در پیشرفت طرح ها و پروژه ها و بررسی مشکلات فردی و عمومی است.

استاندار تصریح کرد: در این برنامه ۲۰ نفر از مردم مناطق مختلف شهرستان ها و روستاهای استان ارتبابط مستقیم برقرار کردند و بخش قابل توجهی ازمشکلات آنها تامین آب شرب، کشاورزی و باغات، زیرساخت ها، واحدهای تولیدی و اشتغال بود. 

استاندار، موضوع اشتغال فارغ التحصیلان را یکی از مشکلات بیان کرد و گفت: تاکید براین است که در رابطه با مجوزها برای جذب در استخدام های دولتی قانون کاملا رعایت شود و فرصت برابری برای همه ایجاد شود.

 احمدی با اشاره به اینکه، جذب نیرو در ادارات ناچیز و محدود است، افزود: برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تسهیلات خوبی با اولویت آنها در نظر گرفته شده و در این رابطه مشاوره، مشوق ها و زمینه آموزش مهارت های مختلف نیز فراهم شده است.

استاندار خاطرنشان کرد: برنامه های ملاقات عمومی خودم و همه مدیران استانی و شهرستانی روزهای شنبه هر هفته را که داریم و بازدید ها و سفر به شهرستان ها بهترین نوع ارتباط رو در رو با مردم برای حل مشکلات آنهاست.

احمدی بیان کرد: در همه مراحل و برنامه ها مسائل، مشکلات و در خواست های مردم که اولویت تولید و اشتغال است را ثبت و ضبط و سپس دسته بندی و به دستگاه های تخصصی برای پیگیری ارجاع می شوند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هم گفت: ۱۱۱ یا سامد فعالیت همه جانبه دارد و بطور متوسط ماهانه یکی از مدیران استانی در مرکز این سامانه حاضر می شوند و به صورت تخصصی به درخواست های مختلف مردم پاسخ می دهند.

مومن نسب افزود: این شبکه مورد استقبال خود مردم بوده است و تاکنون ۷۰ درصد از درخواست ها که روال قانونی داشته پاسخ گرفته اند.

وی اظهار داشت: روزانه بین ۳۰ تا ۱۰۰ موارد تماس مردمی از طریق شبکه سامد داریم و حداکثر زمان جواب دهی نهایی ۲۰ روز می باشد.

مومن نسب با بیان اینکه، رسانه ها در این رابطه بیشتر اطلاع رسانی کنند، تاکید کرد: همه مسئولین استانی با حضور در این مرکز جوابگوی مستقیم مردم از طرق این شبکه باشند.



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1397 13:04



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه بیستم مردادماه از طریق سامانه سامد پ ...
  • معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برگزاری هرگونه جلسه‌ای در روز ...
  • مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای درد و دل مردم نشست
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ جذب یکهزار و 800 میلیارد ریال در رونق تولید د ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler