مشروح اخبار


» پرواز تهران- یاسوج ویک سناریوی تکراری لغو یاباطل!



فرودگاه یاسوج به انداز تعداد پرواز هایش وشاید مسافرانی که جابجا کرده در طی این چند ساله خبر ساز بوده ؛ از لغو های مکرر زمستانی و بدی آب و هوا تا تعطیلی های موقت فرودگاه و انصراف ایرلاین هوایی از ارائه خدمات به این مسیر تا حادثه تلخ سقوط واین دست آخری هم از اوج قیمت بلیط و ساعت نامناسب پرواز و...

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ پرواز های تهران -یاسوج وبالعکس از فرودگاه یاسوج که پس از حادثه مرگ بار بهمن ماه برای چندماه تعطیل شده بود اما بعد ازسرگیری مجدد طی دو هفته گذشته نیز این لاین هوایی تعطیل شده است.
بنابراین گزارش،پس از سقوط هواپیمای آی تی آر شرکت آسمان ایرلاین شهروندان یاسوجی برای سفرهوایی به تهران  پس از طی بیش از 170 کیلومتر  زمینی ازطریق فرودگاه شهیددستغیب شیراز راهی تهران می شدند تا اینکه بنا برآنچه برخی پیگیری های نماینده بویراحمد وبرخی وعده وزیر راه وشهرسازی می دانند هواپیمایی آتا با انجام پرواز در این خط هوایی موافقت و شروع به فعالیت نمود .
اما از همان ابتدا نرخ شناور قیمت بلیط این مسیر به نگرانی اول مسافران و برخی رسانه از جمله راک نیوز تبدیل و دراین زمینه بارها مطالبی منتشر و از نگاه بعد مسافتی و قیمتی با مسیرهای داخلی و خارجی مقایسه گردید که نشان میداد قیمت های شناور در نظر گرفته شده برای این مسیر هرگز از توان مالی شهروندان این استان برنخواهد آمد.
اکنون پس از دوهفته از تعطیلی این مسیر هوایی اما اظهارنظرها درمورد علت این لغو شدن ها متفاوت است برخی از افراد گرانی قیمت بلیط و عدم تمایل مسافران به خرید بلیط را اصلی ترین علت می دانند اما دراین میان  علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید خبر لغو و باطل شدن پروازهای فرودگاه یاسوج از مقصد تهران به یاسوج گفت: متاسفانه بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی آتا یکسری مشکلاتی در خصوص هواپیماهای امبرائر پیش آمده که از دو هفته پیش منجر به لغو موقتی پروازها شده است.

وی اظهارکرد: این مشکل تنها گریبان گیر فرودگاه نیست و همه فرودگاههایی که ناوگان امبرائر در آنها پرواز داشت با این مشکل مواجهند.
محسنیان ابراز امیدواری که این مشکل هر چه زودتر حل و پروازها مجددا برقرار شود.
مدیر فرودگاه یاسوج در پاسخ به این سوال که این مشکل تا کی برطرف می شود؟ خاطرنشان کرد: مسئولان آتا تاریخ و زمان خاصی را برای رفع این مشکل اعلام نکردند اما میدانیم که همه مسئولان مربوطه و متولیان صنعت هوایی پیگیر این مشکل هستند.
محسنیان در خصوص اینکه افزایش قیمت بلیط ها دلیل لغو و باطل شدن پروازهای تهران- یاسوج و بلعکس بود، تصریح کرد: دلیل لغو و باطل شدن پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش قیمت بلیط نیست چراکه افزایش قیمت بواسطه تغییر نرخ دلار در بیشتر مسیر های پروازی کشور رخ داده است.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1397 10:43



» اخبار مرتبط:

  • پروازهای فرودگاه یاسوج از سر گرفته می‌شود/جزییات
  • تغییر مسیرهای پروازی فرودگاه یاسوج در حال پیگیری است
  • تعطیلی فرودگاه یاسوج بخاطربدهی به شرکت هواپیمایی +واکنش یک مقام مسئول در هو ...
  • لغو پروازهای یاسوج-تهران وبالعکس تاپایان هفته!
  • به علت گرد و غبار لغو پرواز ها از "آبادان"درخوزستان تا "یاسوج"درکهگیلوی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler