مشروح اخبار


» فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود



مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: نشست با بخشداران باهدف تبادل اطلاعات بخش ها وبررسی مسائل و مشکلات آنان ، بررسی مشکلات اجرایی و اداری بخشداران، به دست آوردن شناخت کلی از وضعیت موجود شهرستان های استان و انتقال تجارب و ارزیابی بخشداران برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز "سیدعلی پرواز، در نشست با بخشداران شهرستان های لنده و بهمئی، اظهار داشت: وظیفه بخشدار مدیریت، هماهنگی و نظارت است و می بایست در همه موارد این وظیفه را به عنوان نماینده عالی حاکمیت در بخش انجام دهد.

وی،با تأکید بر ضرورت حفظ شأن، اقتدار و هویت بخشدار، نظارت روش مند و هدف مند بر عملکرد فرمانداران و بخشداران را از برنامه های دفتر سیاسی و انتخابات دانست .

پرواز افزود : این دفتر به صورت مستمر ارزیابی های دقیق و با برنامه از عملکرد فرمانداران و بخشداران به عمل می آورد و نتیجه ارزیابی ها به استاندار و معاونت سیاسی ارایه می شود.

بخشداران بر عملکرد نمایندگی ادارات در بخش ها نظارت دقیق داشته باشند

وی، با بیان اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید با اخلاق خوب و عملکرد مناسب به ارباب رجوع خدمت کنیم، افزود: بخشداران بر عملکرد نماینده های ادارات در بخش ها نظارت دقیق داشته باشند و در تراز نماینده عالی حاکمیت حضور یایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات، اظهار داشت: وقتی بخشدار موفق و درخشان ظاهر شود از هر ظرفیتی در دفتر برای حمایت از وی و اگر نتواند با قدرت عمل کند از هر توانی برای تغییرش استفاده می شود.

وی، گفت: بخشدار می بایست از برنامه های دولت با شجاعت، درایت و تدبیر  دفاع کند و در صورتی که برنامه های دولت را قبول ندارد خودش کنار برود و همچنین از برنامه های استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان نیز دفاع نماید.

پرواز افزود: بخشداران و فرمانداران می بایست همگام با استاندار دغدغه توسعه استان، رفع موانع مشترک توسعه، اصلاح فرهنگ های غلط و از بین رفتن توقعات نابجای برخی افراد را داشته باشند .

بخشداران و معاونین فرماندار با فرمانداران هماهنگی کامل داشته باشند

مدیرکل سیاسی و انتخابات، بر ضرورت هماهنگی کامل بخشداران و معاونین فرماندار با فرمانداران تأکید کرد و گفت: اصل سلسله مراتب اداری مبتنی بر رعایت نظم است و می بایست توسط بخشداران رعایت شود.

وی، افزود: هیچ توجیهی برای نادیده گرفتن اصل سلسله مراتب اداری از سوی بخشداران پذیرفته نیست و بخشداران باید از طریق فرمانداران با دفتر در تماس باشند.

پرواز، رصد فعالیت های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و تأکید کرد: هر گونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستا ها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.

وی، همچنین تأکید کرد: تمامی اتفاقات و مسایل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات اظهار داشت: بخشداران از فعالیت های با نشاط و قانونمند دانشجویی دفاع نمایند و زمینه حضور و مشارکت فعالانه مردم در مسایل اجتماعی و سیاسی را فراهم نمایند.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست بخشداران شهرستان های لنده و بهمئی مسائل و مشکلات خود را در بخش بیان نمودند و در بخشی از جلسه به پرسش های مدیرکل سیاسی در خصوص مواردی نظیر متنفذین طوایف و ایلات، مسایل منطقه ای، نحوه ارتباط با مردم بخش، نحوه تعامل با ائمه جمعه و نیروی انتظامی و شورای روستا، برگزاری کمیته انطباق و ... پاسخ دادند .

فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود
فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود
فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود



تاریخ انتشار : 23 مرداد 1397 10:06



» اخبار مرتبط:

  • نشست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با معاونین فرماندار و بخشداران شهرست ...
  • مدیریت فضای سیاسی جامعه و بهبود عملکرد فرمانداران از وظایف مهم دفتر سیاسی و ...
  • بزودی از فرمانداران استان آزمون کتبی گرفته میشود
  • ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی
  • بخشداران بخش های مرکزی و موگرمون شهرستان لنده منصوب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler