مشروح اخبار


» پای فرماندار کهگیلویه به مسائل موردراز دیشموک باز شد / روزگار تلخ «موردراز» در بیخ گوش مسوولان



فرماندار کهگیلویه نبود مسیر ارتباطی مناسب و بسته شدن آن به ویژه در فصل زمستان و بارندگی،کمبود آب شرب را از جمله مهمترین مشکلات«موردراز» برشمرد و بیان کرد:طرح 7 مسیر و جاده روستایی را برای دیشموک،چاروسا و مرکزی در  نظر داریم،که در صورت تصویب آن ها، جاده روستای «موردراز» را نیز در این مسیر ها می گنجانیم. 

 فرماندار کهگیلویه از روستای «موردراز» بخش دیشموک، جاده «برفکون» و «زمین فوتبال» قلعه رئیسی بازدید کرد.

به گزارش راک نیوز "فرماندار کهگیلویه در گفت‌گو با خبرنگاران در خصوص این بازدیدها اظهار کرد: بازدیدی از جاده «برفکون» صورت گرفت که مشاهده کردیم  حدود 2 کیلومتر از جاده کار نشده است  و امیدواریم بتوانیم امسال اعتباری در نظر بگیریم و آن را به اتمام برسانیم همچنین از زمین فوتبال قلعه رئیسی که مناقصه آن برگزار شد، نیز بازدیدی  داشتیم.

جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه گزارشاتی از مشکلات و محرومیت‌های «موردراز» بخش دیشموک به ما رسیده بود عنوان کرد: سعی کردیم طی بازدید از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنیم، جمعیت این روستا 100 نفر است که به حد نصاب برای داشتن دهیار نمی‌رسد.

نیکبخت نبود مسیر ارتباطی مناسب و بسته شدن آن به ویژه در فصل زمستان و بارندگی، کمبود آب شرب را از جمله مهمترین مشکلات «موردراز» برشمرد و بیان کرد: طرح 7 مسیر و جاده روستایی را برای دیشموک، چاروسا و مرکزی در  نظر داریم، که در صورت تصویب آن‌ها، جاده روستای «موردراز» را نیز در این مسیرها می‌گنجانیم.

 وی در خصوص آب شرب گفت: آب روستا از چشمه‌ها  تامین می‌شود و باتوجه به کمبود بارندگی در معرض خشک شدن هستند که در صورت خشک شدن چشمه‌ها، امسال مجبور به آبرسانی سیار می‌شویم.

فرماندار کهگیلویه در پایان مطرح کرد: مردم روستا متقاضی اینترنت و رفع برخی کاستی‌ها در دبستان روستا نیز بودند.

به گفته شخصی که از نیروهای فرمانداری کهگیلویه است و دوره کاری فرمانداران بسیاری را تجربه کرده است، تنها فرمانداری که از «موردراز» بخش دیشموک  بازدید کرد «جعفر نیکبخت» است چرا که «نیکبخت» فرماندار دولت تدبیر و امید است و این دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و روستایی دارد.

«مور دراز» روستایی محروم از امکانات در 20 کیلومتری دیشموک با جمعیتی بالغ بر 100 نفر، روزگار تلخی را در بیخ گوش مسوولان می‌گذراند.



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1397 22:57



» اخبار مرتبط:

  • عمق محرومیت در روستاهای دورافتاده دیشموک /مردم«موردراز» خواستار رسیدگی مشکل ...
  • توئیت وزیر آموزش و پرورش درباره کلاس درس روستای "سرگچ دیشموک
  • بانوی کهگیلویه‌ی کتاب«دوئل» اثر «آنتوان چخوف» را ترجمه و چاپ کرد+تصویر
  • تخلیه دو روستا درکهگیلویه بعلت ریزش کوه ! /راه ارتباطی 110 روستا قطع است!
  • روستایی درایران که فقط 2 نفر جمعیت دارد !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام