مشروح اخبار


» ماندن سید محمد علی افشانی قطعی است



رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افشانی در شهرداری تهران ماندنی است.

به گزارش راک نیوز به نقل از خبرنگار شهر محسن هاشمی در حاشیه هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه امروز گفت: در جلسه اخیر انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد و با همدلی اعضای شورا هیأت رئیسه شورای سال اول به همان شکل برای دومین سال  ابقا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه لایحه مربوط به نامه فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت که با مخالفت اعضای شورای شهر این موضوع دوباره به فرمانداری ارسال شده و در نهایت قرار است در هیأت حل اختلاف بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ دو فوریت لایحه نرخ طرح ترافیک برای آژانس‌ها و وانت‌بارها و حمل بار مطرح نیز در این جلسه به تصویب رسید. ضمن اینکه در جلسه امروز یک فوریت لایحه "مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برنامه اربعین حسینی" به تصویب رسید.

هاشمی در ادامه در پاسخ به سوال شهرنوشت درباره سرانجام حضور افشانی در شهرداری تهران اذعان کرد: ما حداکثر تلاش را انجام می‌دهیم تا افشانی در شهرداری بماند و بنده نیز قرار نبود شهردار شوم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افشانی در شهرداری تهران ماندنی است.

هاشمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد

بررسی موضوع "منع به کارگیری بازنشستگان" در کمیسیون اجتماعی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورا پیش از برگزاری جلسه امروز شورا گفت: در این جلسه لایحه "منع به کارگیری بازنشستگان" بررسی شد و پیش بینی شد این موضوع در کمیسیون اجتماعی  بررسی شود.

محسن هاشمی در حاشیه هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی درباره موضوعات مختلفی تبادل نظر شد و در این جلسه زهرا نژادبهرام پیشنهاد داد شورای شهر تهران درباره تحریم های ناجوانمردانه صورت گرفته واکنش نشان دهد.

وی گفت: در ادامه لایحه "منع به ارگیری بازنشستگان" بررسی شد و پیش بینی شد این موضوع در کمیسیون اجتماعی  بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین پیشنهاداتی برای تثبیت بیشتر شهردار مطرح شد.

هاشمی با اشاره به دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه هم اندیشی گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه بود و در نهایت مجدداً همان افراد برای هیات رئیسه اعلام آمادگی کردند.



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1397 16:51



» اخبار مرتبط:

  • مصوبه بازنشستگی شامل حال افشانی نمی‌شود
  • انصراف «انصاری لاری» از کاندیداتوری شهرداری تهران
  • تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ شد
  • یک دهدشتی رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها درکشورشد
  • نتیجه شمارش آراء: قالیباف 15 ، هاشمی 15 / آغاز شمارش آراء دور دوم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler