مشروح اخبار


» کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات



جانشین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک محموله بزرگ قاچاق شامل سیگار و تنباکو شب گذشته توسط نیروها و سربازان گمنام اطلاعات سپاه فتح این استان کشف و ضبط شد.


به گزارش راک نیوز "حسین بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این محموله کشف شده شامل بیش از سه میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار، سه هزار و 24 کیلوگرم تنباکوی فله‌ای و 40 هزار و 30 پاکت تنباکوی میوه‌ای در برندها و طعم‌های مختلف بوده است.

وی تصریح کرد: این میزان کالای قاچاق مکشوفه توسط نیروهای زبده اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی دادستان مرکز استان و دستور مقامات قضایی بوده است.

بهمنی یادآور شد: نیروهای اطلاعات سپاه فتح استان با رصد اطلاعاتی دقیق و وصول گزارش‌های مردمی با هماهنگی دادستان با ورود به منزل فرد متهم موفق به کشف انبار این میزان کالای قاچاق شدند.

جانشین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متهم نیز توسط اطلاعات سپاه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بهمنی ادامه داد: سیگار در کنار برخی کالاهای دیگر از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه و پوشاک همواره مهمترین کالاهای قاچاق مکشوفه ظرف سال‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.



تاریخ انتشار : 12 شهریور 1397, 17:00



» اخبار مرتبط:

  • کشف محموله خارجی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۸۰۰ میلیون ریالی در گچساران
  • چهار خودرو حامل کالای قاچاق در باشت توقیف شد
  • کشف 14 هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران
  • یك هزار بسته سیگار قاچاق در گچساران كشف و ضبط شد
  • فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟